بخش اندوسکوپی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان دو سال پیش راه اندازی شده بود
بخش اندوسکوپی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان دو سال پیش راه اندازی شده بود
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان اخیرا از راه اندازی بخش آندوسکوپی در بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان خبرداد. در حالی که این بخش اردیبهشت 99 در بیمارستان راه اندازی شده بود.

عصر اولین ها// علی سرمست مدیر وقت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در اردیبهشت ماه ۹۹ از راه اندازی بخش اندوسکوپی در بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان خبر داد. وی ادامه داد: بخش آندوسکوپی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان زیر نظر دکتر سعید نظر بیگی متخصص داخلی آماده ارائه خدمات به بیماران و مراجعه‌ کنندگان خواهد بود و دیگر لازم نیست شهروندان با صرف هزینه های بالا و مخاطرات جاده ای برای انجام اندسکوپی به مرکز استان و یا دیگر شهرهای همجوار مراجعه نمایند.

با این حال جلیلی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان طی روزهای اخیر از راه اندازی بخش آندوسکوپی در بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان خبرداد. وی گفت: با راه اندازی بخش آندوسکوپی و سرویس دهی به بیماران در نیمه دوم هر ماه توسط متخصص گوارش و داخلی و ارائه سرویس فیزیوتراپی و سونوگرافی با دستگاه های پیشرفته توسط پزشکان مجرب به بیماران انجام خواهد گرفت.

از سوی دیگر یکی خبرنگاران شهرستان در توئیت منتشره اعلام نمود: پس از استعفا دسته جمعی مدیران ارشد بهداشت و درمان مسجدسلیمان که در بایکوت خبری مشکوکی قرار گرفت، مطلع شدیم بخش سی تی اسکن بیمارستان بدون رئیس ۲۲ بهمن چند روزی است از کار افتاده وبیماران سردرگم و آواره شهرهای مجاورند…

با این حال تعطیلی بخش سی تی اسکن در صورت صحت می تواند دشواری های زیادی در مراحل درمان و مراجعت شهروندان به واحدهای درمانی ایجاد کند و انتظار می رود تا مورد پیگیری بیشتر متولیان بهداشت و درمان مسجدسلیمان قرار گیرد تا در کنار دیگر خدمات رسانی حوزه سلامت میزان رضایتمندی شهروندان را در این خصوص افزایش دهد.