برای اولین بار در شهرستان؛ طرح ” جاده سلامت” در سه نقطه از مسجدسلیمان افتتاح می شود
برای اولین بار در شهرستان؛ طرح ” جاده سلامت” در سه نقطه از مسجدسلیمان افتتاح می شود

شهر اولین ها// رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان از اجرایی شدن طرح جاده سلامت با محوریت ارتقای سلامت عمومی شهروندان در سه نقطه از شهرستان خبر داد. البرز حاجی پور با اعلام این خبر به شهر اولین ها افزود: در راستای ارتقاء سلامت شهروندان و ترویج ورزش همگانی و پیاده روی طرح جاده سلامت […]

شهر اولین ها// رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان از اجرایی شدن طرح جاده سلامت با محوریت ارتقای سلامت عمومی شهروندان در سه نقطه از شهرستان خبر داد.

البرز حاجی پور با اعلام این خبر به شهر اولین ها افزود: در راستای ارتقاء سلامت شهروندان و ترویج ورزش همگانی و پیاده روی طرح جاده سلامت در سه منطقه نفت ،شیخ مندنی و سی برنج اجرایی خواهد شد که در اولین فاز مسیر پیاده روی پارک یازده هکتاری تا میدان دانشگاه آزاد به پیاده روی شهروندان اختصاص خواهد یافت.

وی گفت: در اجرای این طرح بزرگ شهری تلاش شده است، هم افزایی و تعامل سازنده ای میان دستگاه ها و سازمان های ذی ربط ایجاد شده ؛ از اینرو طی نشست اخیر با پلیس راهور، سازمان برق و شهرداری مقرر گردید تا مقدمات این طرح اجرایی شود و بزودی شاهد افتتاح جاده سلامت در شهرستان مسجدسلیمان خواهیم بود.

حاجی پور با اشاره به اینکه  یکی از دغدغه های اداره ورزش و جوانان شهرستان، ارتقای سلامت عمومی و توجه بیشتر شهروندان مسجدسلیمانی به بحث سلامت از بُعد اجتماعی و روانی است خاطرنشان ساخت: در طول مسیر جاده سلامت،وسایل و تجهیزات ورزشی طراحی شده است تا شهروندانی که در این جاده به پیاده روی، قدم زنی و دوچرخه سواری مشغول هستند بتوانند با توقف در مسیر جاده، از این تجهیزات بهره مند گردند.