برای فعالیتهای ورزشی من در شهرستان ارزشی قائل نیستند
برای فعالیتهای ورزشی من در شهرستان ارزشی قائل نیستند

تا کی شخصیت قهرمانان و مربیان ورزش شهرستان را با یک کارت هدیه ناچیز زیر سوال می برید؟ چرا از ورزشکاران صاحب نام در هیچ هیأتی استفاده نمی شود؟ متأسفانه بزرگان ورزش شهرمان در مسجدسلیمان بیگانه هستند. هیچ چشم انداز روشنی پیش روی نونهالان و نوجوانان ورزش نیست.

عصر اولین ها// ورزشکار نام آور مسجدسلیمان با انتقاد از اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان بیان داشت: برای فعالیتهای ورزشی من در شهرستان ارزشی قائل نیستند و احتمالا بزودی فعالیت های خود را از دیگر مناطق بختیاری نشین از جمله شوشتر و ایذه ادامه خواهم داد.

به گزارش عصر اولین ها، حسین عالی محمدی با بیان این که دیگر برای ورزش مسجدسلیمان فعالیتی نخواهم داشت افزود: برخی مدیران ورزش شهرستان بدلیل عدم ارتباط اجتماعی صحیح باعث دلسردی ورزشکاران از ادامه فعالیت شده اند.
وی گفت: طی یکسال اخیر چندین فعالیت ورزشی داشته ام که چندین استان دیگر و جامعه ورزش از این اقدامات مطلع بوده اند، اما دریغ از حتی یک پیامک “خسته نباشید” از سوی مدیران ورزش شهرستان.
عالی محمدی همچنین بیان داشت: متأسفانه مدیران ورزش شهرستان مشکلات را به استان انعکاس نمی دهند و سوال اینجاست چرا همیشه می گویند برای ورزش مسجدسلیمان بودجه نیست؟!
این ورزشکار افزود: تا کی شخصیت قهرمانان و مربیان ورزش شهرستان را با یک کارت هدیه ناچیز زیر سوال می برید؟ چرا از ورزشکاران صاحب نام در هیچ هیأتی استفاده نمی شود؟ متأسفانه بزرگان ورزش شهرمان در مسجدسلیمان بیگانه هستند. هیچ چشم انداز روشنی پیش روی نونهالان و نوجوانان ورزش نیست.
عالی محمدی در خاتمه ضمن قدردانی از دکتر یوسف داودی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی بعنوان تنها حامی خود خاطرنشان ساخت: خیلی دوست دارم از مسجدسلیمان بروم اما عشق و علاقه به شهرستان مانع از این شده، با این حال عدم توجه کافی مدیران ورزشی شهرستان شاید باعث شود در ادامه فعالیت های ورزشی خود را از طریق دیگر شهرهای بختیاری نشین پیگیری کنم.