برنامه مرحله ۱/۱۶ نهایی جام حذفی اعلام شد / پدیده مشهد به مسجدسلیمان می آید ؟
برنامه مرحله ۱/۱۶ نهایی جام حذفی اعلام شد / پدیده مشهد به مسجدسلیمان می آید ؟

شهر اولین ها// پرونده مسابقات مرحله سوم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران امروز بسته می‌شود و تیمهای راه یافته به مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتها حریفان خود را خواهند شناخت. به گزارش شهر اولین ها، چهره ۳۱ تیم راه یافته به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران مشخص شده و آخرین تیم […]

شهر اولین ها// پرونده مسابقات مرحله سوم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران امروز بسته می‌شود و تیمهای راه یافته به مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتها حریفان خود را خواهند شناخت.

به گزارش شهر اولین ها، چهره ۳۱ تیم راه یافته به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران مشخص شده و آخرین تیم حاضر در این مرحله نیز عصر امروز پس از انجام بازی بین تیم‌های سفیر آبیک قزوین و صبای قم مشخص خواهد شد.فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان، نفت امیدیه و شهرداری ماهشهر تیم‌های خوزستانی حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند که قرار است نیمه اول آبان ماه برگزار شود.

شاگردان بختیاری زاده که بدون دردسر و با عدم حضور استقلال آبی ب تهران در مسجدسلیمان به مرحله بعد صعود کرده اند در مرحله ۱/۱۶ نهایی مقابل پدیده مشهد قرار خواهند گرفت. هرچند که قرعه کشی این مرحله صورت نگرفته اما به احتمال زیاد نفت مسجدسلیمان در این مرحله نیز میزبان خواهد بود.برنامه مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران که زمان و مکان برگزاری بازی‌های آن از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد، بدین ترتیب است:

* فولاد خوزستان – فولاد یزد
* نفت امیدیه – شهرداری ماهشهر
* نفت مسجدسلیمان – پدیده مشهد
* نفت‌وگاز گچساران – راه‌آهن تهران
* ذوب‌آهن اصفهان – اکسین البرز
* ماشین سازی تبریز – خونه‌به‌خونه بابل
* سپاهان اصفهان – پارس جنوبی جم
* گسترش فولاد تبریز – مس رفسنجان
* ملوان انزلی – تراکتورسازی تبریز
* سایپا تهران – بادران تهران
* قشقایی شیراز – برق جدید شیراز
* آلومینیوم اراک – پیکان تهران
* شهرداری تبریز – شهرداری فومن
* نساجی مازندران – نفت تهران
* مس کرمان – استقلال تهران
* شهدای گروس بیجار – برنده بازی سفیر آبیک قزوین و صبای قم