برگزاری جشنواره سفیران سلامت در آموزش و پرورش خوزستان
برگزاری جشنواره سفیران سلامت در آموزش و پرورش خوزستان
معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری جشنواره سفیران سلامت در سطح استان همزمان با هفته سلامت خبر داد.

محمود معزی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد‏، با اشاره به هفته سلامت و تبریک هفته معلم اظهار کرد: همزمان با هفته سلامت، جشنواره سفیران سلامت در مجموعه آموزش و پرورش استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش در مدت اخیر افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان خوزستان با شرکت ۶ هزار و ۴۷۰ نفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت‌ماه نیز آماده برگزاری آزمون کارشناسی ارشد خواهیم بود.  

معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آزمون‌های پایه دوازدهم نیز از اول تا ۲۸ خردادماه برگزار خواهد شد. آزمون‌های داخلی نیز بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به پایان آموزش در مدارس استان خوزستان، افزود: از امروز برگزاری آزمون‌ها آغاز شده است.

معزی با اشاره به دیگر فعالیت‌های آموزش و پرورش در حوزه کرونا بیان کرد: پژوهشی توسط آموزش و پرورش خوزستان در خصوص آثار پاندمی کووید – ۱۹ بر مراکز آموزشی در حال انجام است که باید ارزیابی نتایج آن انجام شود. از امروز نیز نمایندگان یونیسف در مدارس خوزستان حضور پیدا کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود ۴۰۰ مدرسه را بررسی کنند.

  • منبع خبر : ایسنا