برگزاری دوره تربیت مربی قرآن در موسسه بشری شهرستان مسجدسلیمان
برگزاری دوره تربیت مربی قرآن در موسسه بشری شهرستان مسجدسلیمان

شهر اولین ها//مؤسسه بشری مسجدسلیمان به‌منظور تأمین نیروی انسانی متخصص جهت توسعه آموزش قرآن اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی قرآن در این شهرستان کرده است. زینب شیخی‌نسب، مدیر مؤسسه قرآنی بشری شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه دوره‌های قرآنی این مؤسسه در قالب طرح تابستانه در حال اجرا است، افزود: این دوره‌ها در رشته‌های […]

شهر اولین ها//مؤسسه بشری مسجدسلیمان به‌منظور تأمین نیروی انسانی متخصص جهت توسعه آموزش قرآن اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی قرآن در این شهرستان کرده است.

زینب شیخی‌نسب، مدیر مؤسسه قرآنی بشری شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه دوره‌های قرآنی این مؤسسه در قالب طرح تابستانه در حال اجرا است، افزود: این دوره‌ها در رشته‌های حفظ قرآن، روخوانی و روانخوانی، تجوید، تربیت مربی قرآنی و تفسیر برگزار شده‌اند.

وی با اشاره به دوره تربیت مربی قرآن این مؤسسه گفت: در این دوره که با هدف تأمین نیروی انسانی مورد نیاز مؤسسه برگزار شده است، ۱۰ مربی قرآنی در حال فراگیری روش تدریس و مربیگری قرآن هستند.

شیخی‌نسب با بیان اینکه دوره حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم نیز ویژه کودکان در حال برگزاری است، افزود: بنا به درخواست خانواده‌های قرآن‌آموزان این دوره به صورت مداوم و با هدف تربیت حفاظ قرآن برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی بشری مسجدسلیمان همچنین با اشاره به برگزاری دوره حفظ کل قرآن کریم ویژه بزرگسالان در این مؤسسه، گفت: تاکنون ۲۰ قرآن‌آموز در این دوره موفق به حفظ ۱۲ جزء از قرآن کریم شده‌اند. پس از پایان هر دوره و به شرط کسب امتیاز در آزمون‌های کتبی و شفاهی به قرآن‌آموزان گواهی‌نامه پایان دوره اعطا می‌شود.

وی در پایان هدف این مؤسسه از برگزاری این دوره‌ها را احیا و ترویج فرهنگ قرآن در جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی از طریق تربیت نیروی قرآنی در جامعه عنوان کرد.