برگزاری دیدار پاس همدان و نفت مسجدسلیمان در هاله ای از ابهام/سرپرست نفت:بازی جمعه به ما ابلاغ نشد…!
برگزاری دیدار پاس همدان و نفت مسجدسلیمان در هاله ای از ابهام/سرپرست نفت:بازی جمعه به ما ابلاغ نشد…!

سایت خبری شهر اولین ها// پس از اعلام رفع تعلیق تیم پاس همدان و تغییر زمان بازی پاس و نفت مسجد سلیمان به روز جمعه ، ظاهراً نفتی ها همدان را ترک کرده و برای بازی امروز حاضر نخواهد شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، سازمان لیگ در واپسن ساعت بازی های هفته […]

سایت خبری شهر اولین ها// پس از اعلام رفع تعلیق تیم پاس همدان و تغییر زمان بازی پاس و نفت مسجد سلیمان به روز جمعه ، ظاهراً نفتی ها همدان را ترک کرده و برای بازی امروز حاضر نخواهد شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، سازمان لیگ در واپسن ساعت بازی های هفته پنجم لیگ آزادگان از رفع تعلیق پاس خبر داد و اعلام داشت زمان بازی پاس و مسجد سلیمان به روز جمعه موکول شده است .اما شنیده می شود کاروان تیم مسجد سلیمان که خود را برای این بازی آماده کرده بودند و رأس ساعت بازی ( طبق برنامه قبلی) در ورزشگاه قدس همدان حضور پیدا کرده بودند اما از تیم میزبان خبری نشد تا این تیم همدان را به مقصد مسجد سلیمان ترک کند!

سرپرست نفت مسجدسلیمان: نامه کتبی مبنی بر برگزاری مسابقه به ما ابلاغ نشد …

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص لغو دیدار این تیم برابر پاس همدان و موکول کردن بازی به روز جمعه گفت: ما در محل بازی حضور پیدا کردیم و بعد اعلام شد که مسابقه لغو است و ما هم‌اکنون عازم خوزستان هستیم.

داریوش حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا ، در خصوص لغو دیدار این تیم برابر پاس همدان در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: ما در محل بازی‌مان در همدان حضور پیدا کردیم، در حالی که درب‌های ورزشگاه را به روی ما بستند و یک نفر که در آن جا حضور داشت، برخورد خیلی بدی با ما داشت و حتی به آقای کفاشیان و کسی که مسئول برگزاری مسابقات است، فحاشی کرد.

وی افزود: ما روز چهارشنبه پس از اردوی سه چهار روزه‌ای که در تهران داشتیم، طبق برنامه‌مان یک روز قبل از بازی با پاس همدان به سمت همدان رفتیم و عصر هم در آنجا تمرین کردیم. ساعت 21 بود که آقای محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات با ما تماس گرفت و اعلام کرد که نامه‌ای به باشگاه ارسال کرده و طی آن اعلام کرده است که این بازی کنسل شده است.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: ما هم صبح امروز طی صحبت‌هایی که با آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی داشتیم، او نیز نامه کتبی کمیته برگزاری مسابقات مبنی بر کنسل شدن این دیدار را به دلیل بدهی باشگاه پاس همدان تایید کرد و ما هم بر این اساس به بازیکنان غیربومی تیم استراحت و برنامه اردویی‌مان را در همدان تغییر دادیم.

وی گفت: به هرحال تا آن ساعتی که در همدان بودیم، به صورت کتبی به ما اعلام نشد که بازی به چه زمان دیگری موکول شده است و به همین دلیل ما اکنون عازم خوزستان هستیم و همدان را ترک کردیم.

حسن‌پور در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه اکنون اعلام شده است این بازی جمعه برگزار می‌شود و شما راهی خوزستان هستید، تکلیف این دیدار چه می‌شود؟ عنوان کرد: با توجه به موضوعاتی که وجود داشت ما با نامه کتبی کمیته برگزاری مسابقات مبنی بر کنسل شدن این دیدار اردویمان در همدان را تغییر دادیم و راهی خوزستان شدیم تا برای بازی بعدی‌مان با مس کرمان آماده شویم.