برگزاری ششمین کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در منطقه دلی محمد حسین خان روستای صادق آباد اندیکا
برگزاری ششمین کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در منطقه دلی محمد حسین خان روستای صادق آباد اندیکا

عصر اولین ها// ششمین کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط موسسه پایکار تاراز در بخش مرکزی شهرستان اندیکا منطقه دلی محمد حسین خان روستای صادق آباد برگزار شد. اشکان اسدی مدیر عامل موسسه ی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توانمند سازی جوامع محلی پایکار تاراز در این خصوص اظهار داشت: در این […]

عصر اولین ها// ششمین کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط موسسه پایکار تاراز در بخش مرکزی شهرستان اندیکا منطقه دلی محمد حسین خان روستای صادق آباد برگزار شد.

اشکان اسدی مدیر عامل موسسه ی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توانمند سازی جوامع محلی پایکار تاراز در این خصوص اظهار داشت: در این کارگاه به طور اختصاصی به موضوع فرزند پروری پرداخته شد و آموزش های لازم در این زمینه به والدین آموزش داده شد.
موضوع فرزند پروری و تربیت اصولی فرزندان یکی از بهترین راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

وی ضمن تشکر از سرکار خانم کریمپور کارشناس و مدرس موسسه، اظهار امیدواری کرد که کارگاه های آموزشی با محوریت و رویکرد پیشگیرانه در این راستا ادامه داشته باشد تا تمام مناطق شهرستان پوشش داده شود در این کارگاه ها آموزش های ضروری به والدین،دانش آموزان و جوانان و زوجین به صورت تخصصی و با موضوعات مختلف آموزش داده می‌شود.