برگزاری مانور آموزشی اطفاءحریق در کارخانه سیمان کارون
برگزاری مانور آموزشی اطفاءحریق در کارخانه سیمان کارون
مانور آموزشی اطفاءحریق در کارخانه سیمان کارون برگزار شد.

کارخانه سیمان کارون با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای و hse شرکت نفت در جهت ارتقاء دانش و تخصص کارگران و کارکنان خود دوره ای آموزش hse برگزار می نماید.

در همین راستا و با عنایت به اهمیت برگزاری دوره آموزشی ایمنی و آتش نشانی،کارگاه آموزشی با هدف آشنایی با سیستم های اعلام و اطفاء حریق وهمچنین سیستم های آتش نشانی و نحوه استفاده از کپسولهای آتش نشانی با حضور رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان و کارشناسان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بصورت تئوری و عملی در این کارخانه برگزار گردید.

این کارگاه با استقبال پرشور کارکنان قسمتهای مختلف از جمله حفاظت فیزیکی، تاسیسات،خدمات و کارگران خط تولید روبرو گردید و پرسنل در این کارگاه حضور داشتند.

در ابتدای این کارگاه مدیریت کارخانه سیمان کارون و رییس فنی و حرفه ای سرکار خانم کیارسی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان در خصوص نحوه برگزاری دوره های آموزشی کارگران و همچنین راه اندازی مرکز آموزشی جوار کارگاهی جلسه ای برگزار نمودند.که به زودی در محل کارخانه سیمان کارون مرکز آموزشی جوار کارگاهی راه اندازی خواهد شد.

 در ادامه مهندس بهادری و یوسفی،مربیان کارگاه آموزشی،در خصوص چگونگی شکل گیری آتش و نحوه مواجهه با آن صحبت کرد و در ادامه به معرفی انواع کپسولهای آتش نشانی موجود در کارخانه نحوه استفاده از آنها بصورت تئوری وعملی پرداخت.