برگزاری مانور ارزیابی سطح آمادگی اطفای آتش مخازن ذخیره نفت در نفت و گاز مسجدسلیمان
برگزاری مانور ارزیابی سطح آمادگی اطفای آتش مخازن ذخیره نفت در نفت و گاز مسجدسلیمان

شهر اولین ها// دانوش صالحی :مانور ارزیابی توان و سطح آمادگی آتش نشانان در مهار و اطفای آتش مخازن ذخیره نفت توسط واحد HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار گردید . به گزارش شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت مزبور ، رییس اداره ایمنی بهداشت و محیط زیست این […]

شهر اولین ها// دانوش صالحی :مانور ارزیابی توان و سطح آمادگی آتش نشانان در مهار و اطفای آتش مخازن ذخیره نفت توسط واحد HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار گردید .
به گزارش شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت مزبور ، رییس اداره ایمنی بهداشت و محیط زیست این شرکت با بیان خبر بالا اظهار داشت : این اقدام در راستای تقویم آموزشی این اداره و در جهت حفظ آمادگی آتش نشانان و فرماندهان آتش نشانی در هنگام حوادث آتش سوزی های صنعت نفت انجام شد .
سهراب ترکیان افزود : طی این مانور که با حضور ۱۵ نفر از آتش نشانان ایستگاه آتش نشانی و ۵ نفر کارشناس اداره HSE صورت گرفت عملیات هدف گیری و انتقال فوم به سقف مخزن ذخیره و همچنین خنک سازی دیواره مخزن نفت با آب توسط آتش نشانان بخوبی انجام شد .
به گفته این مقام مسئول در حوزه ایمنی صنعت نفت مسجدسلیمان در مدت زمان برگزاری این عملیات که با حضور و نظارت مدیرعامل و سایر مدیران این شرکت همراه بود ، تکنیک ها و تاکتیک های مقابله با آتش و وحدت فرماندهی از سوی کارشناسان به آتش نشانان منتقل گردید .
ترکیان افزود : طی این مانور که در واحد بهره برداری تل بزان و با بکارگیری تجهیزات اطفای آتش از قبیل خودروهای آتش نشان – مانیتور فوم ساز و مانیتور زمینی انجام شد مقدار ۳۰۰۰۰ لیتر آب و ۲۰۰ لیتر فوم مصرف گردید .