برگزاری محفل باشکوه جمع خوانی قرآن کریم در مسجدسلیمان+ تصاویر
برگزاری محفل باشکوه جمع خوانی قرآن کریم در مسجدسلیمان+ تصاویر

شهر اولین ها// محفل باشکوه جمع خوانی قرآن کریم در مصلی نماز جمعه مسجدسلیمان و با استقبال علاقمندان برگزار شد. به گزارش شهر اولین ها، با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و علاقمندان به کلام […]

شهر اولین ها// محفل باشکوه جمع خوانی قرآن کریم در مصلی نماز جمعه مسجدسلیمان و با استقبال علاقمندان برگزار شد.

به گزارش شهر اولین ها، با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و علاقمندان به کلام نورانی وحی در مصلی امام خمینی(ره) مسجدسلیمان برگزار شد.

حجت الاسلام علی قندعلی رییس سازمان تبلیغات اسلامی از دست اندرکاران برگزاری مراسم باشکوه جمع خوانی قرآن و پخش زنده از مرکز صدای خوزستان تقدیر و تشکر کرد. وی از حضور پرشور مومنین روزه دار و قدرشناس و همچنین فعالان قرآنی در این مراسم تجلیل کرد. قندعلی اجرای بانشاط، با حضور حداکثری مردم مسجدسلیمان علی رغم گرما و با زبان روزه را نشانه ی توجه و علاقه مندی این مردم به تعالیم روحبش قرآنی دانست.

قندعلی در پایان از همه ی دست اندکاران و فعالان قرآنی، صدا و سیمای مرکز خوزستان، امام جمعه محترم و دفتر امام جمعه، فرمانداری، شرکت بهره برداری نفت و گاز، اداره اوقاف و امور خیریه، اداره برق، شهرداری،اصحاب رسانه و فعالان قرآنی که با تلاش گسترده مقدمات برگزاری این مراسم را به نحو احسن فراهم کردند تقدیر و تشکر کرد.

IMG_4814IMG_4790IMG_4784IMG_4783IMG_4758IMG_4780IMG_4794IMG_4766IMG_4762IMG_4810IMG_4795خبرزاگرس