برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات دهه مبارک فجر در کارخانه سیمان کارون
برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات دهه مبارک فجر در کارخانه سیمان کارون

اختتامیه سری مسابقات دهه مبارک فجر ( یادواره سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی) در کارخانه سیمان کارون مسجدسلیمان برگزار شد.

عصر اولین ها// اختتامیه سری مسابقات دهه مبارک فجر ( یادواره سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی) در کارخانه سیمان کارون مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش عصر اولین ها، اختتامیه مسابقات دهه مبارک فجر ( یادواره شهید سلیمانی) با تقدیر از نفرات برتر رشته های مختلف انجام گرفت. این دوره از مسابقات در رشته های کوهنوردی، فوتسال، شطرنج ، تنیس، طناب کشی و کتابخوانی اجرا شد. علاوه بر این مراسم افتتاحیه سالن آموزش نیز برگزار گردید.

مهران امامی مدیر کارخانه سیمان کارون در این خصوص بیان داشت: این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید سلیمانی همچنین با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان پرسنل کارخانه برگزار گردید.
وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی یادآور شد: ترویج فرهنگ کتابخوانی می تواند سرانه مطالعه را در میان اعضای مجموعه بهبود بخشد تا ضمن افزایش سطح آگاهی زمینه را برای انتقال این فرهنگ به خانواده های آنان نیز فراهم سازد.
مدیر کارخانه سیمان کارون در خاتمه اشاره داشت که در ماه‌های آتی نیز برنامه های مختلفی در حوزه منابع انسانی کارخانه صورت خواهد گرفت تا بتوانیم شاهد تحول مثبتی در این زمینه باشیم.