برگزاری مراسم انتخابات انجمن شعر و ادب مسجدسلیمان/اعضای هیأت مدیره انجمن شعر شهرستان معرفی شدند + تصاویر
برگزاری مراسم انتخابات انجمن شعر و ادب مسجدسلیمان/اعضای هیأت مدیره انجمن شعر شهرستان معرفی شدند + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها//انتخابات انجمن شعر مرکزی شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید و اعضای هیأت مدیره این انجمن معرفی شدند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نشست اعضای انجمن شعر مسجدسلیمان عصر امروز با حضور بیژن حسینی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ،حمید حیدری معاونت اداره و جمعی از شاعران شهرستان برگزار […]

سایت خبری شهر اولین ها//انتخابات انجمن شعر مرکزی شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید و اعضای هیأت مدیره این انجمن معرفی شدند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نشست اعضای انجمن شعر مسجدسلیمان عصر امروز با حضور بیژن حسینی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ،حمید حیدری معاونت اداره و جمعی از شاعران شهرستان برگزار گردید و اعضای اصلی و علی البدل انجمن انتخاب و معرفی شدند.

در ابتدای این نشست بیژن حسینی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان ضمن خیرمقدم به حاضرین اظهار داشت: مسجدسلیمان از دیرباز صاحب سبک نوینی از شعر در کشور بوده که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.ضمن اینکه ما بختیاری ها اصولاً شاعر متولد می شویم ،چرا که تمامی حرفها و صحبت مادران ما به مثابه شعر می ماند.

حسینی افزود: بدون شک هر جامعه ای به حضور شاعران نیازمند است و نرخ شعور جامعه با تعداد شاعران و توانمندی آنان سنجیده می شود.اگر شاعران خموش باشند ،جامعه ی ضعیفی را از هر حیث شاهد خواهیم بود.

وی با خوانش این بیت که ” پیش و پسی یافت صف کبریا –پس شعرا امد و پیش انبیا ” ، و بیان این موضوع که رسالت شاعران همچون رسالت پیامبران است خاطرنشان ساخت: یک شاعر بایستی از محضر بزرگان و اساتید ادب استفاده کند تا شکوفا شود و به پیشرفت و تعالی برسد.

در ادامه نشست صادق مرادی سرپرست موقت انجمن شعر عملکرد این انجمن را طی یکسال اخیر تشریح نمود و ابراز امیدواری کرد که با مشخص شدن اعضای هیأت مدیره انجمن شعر بتواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

در پایان نشست نیز انتخابات انجمن برگزار گردید که از مجموع 8 کاندیدا 5 نفر بعنوان اعضای اصلی و 2 عضو بعنوان عضو علی البدل انتخاب و معرفی شدند که به شرح زیر می باشند :

اعضای اصلی :

1-صادق مرادی 23 رأی

2-مریم حسین پور 22 رأی

3-ایمان کاهکش 21 رأی

4-سیدهابیل موسوی 21 رأی

5-شهرام مختاری 21 رأی

اعضای علی البدل :

6-بهرام عیدیوندی 14 رأی

7- بهرام بابادی 11 رأی

 

انجمن شعر (4)12 (4)12 (3)12 (6)12 (7)