برگزاری مسابقات جهانی نفت (اوپک) در رشته های زیر مجموعه نفت به میزبانی مسجدسلیمان
برگزاری مسابقات جهانی نفت (اوپک) در رشته های زیر مجموعه نفت به میزبانی مسجدسلیمان

مدیر مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان از صدور مجوز برگزاری مسابقات جهانی نفت (کشورهای عضو اوپک) در رشته های زیر مجموعه نفت برای مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان خبر داد و اعلام داشت که دبیرخانه این مسابقات در شهرستان طی ماههای آینده راه اندازی خواهد شد. جهانگیر یوسفی مدیر مرکز فنی و حرفه […]

مدیر مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان از صدور مجوز برگزاری مسابقات جهانی نفت (کشورهای عضو اوپک) در رشته های زیر مجموعه نفت برای مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان خبر داد و اعلام داشت که دبیرخانه این مسابقات در شهرستان طی ماههای آینده راه اندازی خواهد شد.

جهانگیر یوسفی مدیر مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان در گفتگو با عصر اولین ها اظهار داشت: با تلاش و رایزنی یکساله این مرکز و با توجه به برگزاری یک دوره ازمسابقات ملی مهارت طی سال ۹۸ در مسجدسلیمان و همچنین موافقت سازمان فنی حرفه ای کشور مسابقات جهانی نفت و گاز در رشته های زیرمجموعه نفت گاز در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدون شک با برگزاری مسابقات جهانی در مسجدسلیمان نگاه ها در عرصه ملی و بین المللی بار دیگر به مسجدسلیمان معطوف خواهد شد و این موضوع می تواند زمینه ساز فراهم نمودن زیرساخت های بیشتری در سطح شهرستان گردد.

یوسفی با اشاره به این که تنوع رشته ها در مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان بالاست افزود: رشته هایی همچون plc، جوشکاری اتوماسیون صنعتی و … از جمله موارد تأثیرگذار در میزبانی بوده است و این مسابقات می تواند موارد تبادل فن آوری کشورها در شرایط تحریم و شکوفایی بیشتر صنعت نفت را برای کشور عزیزمان در بر داشته باشد.

مدیر مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان همچنین خاطرنشان ساخت: از مزیت های راه اندازی دبیرخانه مسابقات در مسجدسلیمان می توان به کشف استعدادهای برتر و تبادل اطلاعات میان کشورهای عضو، استفاده از دانش اساتید در سطح جهانی، تشویق کشورها به مهارت آموزی، ارتباط با مسئولین ارشد کشورهای عضو اوپک و در نهایت ارز آوری برای کشور و شهرستان اشاره داشت.

یوسفی در خاتمه از حسن همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد تا در سال ۱۴۰۰ این مسابقات به شکلی شایسته در شهرستان برگزار شود.