برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی بزرگسالان خوزستان به میزبانی شهرستان گتوند
برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی بزرگسالان خوزستان به میزبانی شهرستان گتوند

عصر اولین ها// مسابقات کشتی پهلوانی بزرگسالان استان خوزستان به میزبانی شهرستان گتوند برگزار شد امروز جمعه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۰ مسابقات کشتی پهلوانی بزرگسالان استان خوزستان به میزبانی شهرستان گتوند راس ساعت ۱۵ شروع و در ساعت ۲۰ پایان یافت. در این سری مسابقات تیم آتش نشانی شو شتر با ۱۰۵ امتیاز و با رنگ […]

عصر اولین ها// مسابقات کشتی پهلوانی بزرگسالان استان خوزستان به میزبانی شهرستان گتوند برگزار شد

امروز جمعه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۰ مسابقات کشتی پهلوانی بزرگسالان استان خوزستان به میزبانی شهرستان گتوند راس ساعت ۱۵ شروع و در ساعت ۲۰ پایان یافت.

در این سری مسابقات تیم آتش نشانی شو شتر با ۱۰۵ امتیاز و با رنگ مدال (طلا) به مقام قهرمانی دست پیدا کرد .تیم تربیت بدنی شهرستان گتوند با ۱۰۵ امتیاز و هم امتیاز با شوشتر به مقام دوم دست پیدا کرد.و تیم هیات کشتی باغملک با ۶۸ امتیاز به مقام سوم دست پیدا کند.
عسکرنیا ریس کمیته کشتی پهلوانی استان خوزستان افزود: مسابقات از سطح کیفی و کمی خوبی برخوردار بود و بهترین های کشتی پهلوانی در این مسابقات حضور داشتند.

عسکرنیا در ادامه تشریف فرمایی فرماندار محترم.ریس محترم نیروی انتظامی. اورژانس ۱۱۵.اداره آموزش و پرورش.دفتر نماینده محترم شهرستان گتوند شوشتر.و ریس های محترم و قهرمانان و پیشکسوتان و اعضای هیت کشتی پهلوانی استان که گرمابخش مسابقات شدند تشکر کرد.

ورزش شهرستان گتوند در مسیر رشد شکوفایی هست‌و نیاز به یک نگاه ویژه از سوی مسولین شهرستانی و استانی دارد.