برگزاری نشست هم اندیشی سمن های زیست محیطی خوزستان + تصاویر
برگزاری نشست هم اندیشی سمن های زیست محیطی خوزستان + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// نشست هم اندیشی سمن های محیط زیستی خوزستان در سالن جلسات اداره کل محیط زیست خوزستان تشکیل گردید. در این نشست که با حضور بخش زیادی از تشکل های فعال خوزستان برگزار شد در خصوص موارد متعدد سمن های زیست محیطی به بحث و تبادل نظر پرداخته شد. به گزارش […]

سایت خبری شهر اولین ها// نشست هم اندیشی سمن های محیط زیستی خوزستان در سالن جلسات اداره کل محیط زیست خوزستان تشکیل گردید. در این نشست که با حضور بخش زیادی از تشکل های فعال خوزستان برگزار شد در خصوص موارد متعدد سمن های زیست محیطی به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، نمایندگان ۱۶ تشکل غیر دولتی زیست محیطی استان در نشستی هم اندیشی گردهم آمدند تا در خصوص موضوعاتی از قبیل بررسی مسائل و مشکلات ساختاری سمن ها ، بررسی راهکارهای برون رفت از رکود حاکم بر فعالیت سمن ها ، انسجام، تعامل و همکاری بهتر بین سمنی و پیدا کردن راه های دسترسی به آن و بررسی مشکلات و معضلات محیط زیستی استان به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

امیر مهرابی مدیر انجمن نگین ایران زاگرس که از سمن زیست محیطی شهرستان مسجدسلیمان در این نشست حضور داشت به بیان بخشی از عملکرد دوسال اخیر انجمن اشاره داشت و خاطرنشان ساخت : لازمه اجرای اقدامات و فعالیتهای زیست محیطی در سطح استان ایجاد یک نهاد فراگیر سمنی خواهد بود و امیدواریم تا برگزاری ماهیانه اینگونه نشست ها در اتحاد و تعامل بین سمن های زیست محیطی استان موثر باشد.

در این نشست علاوه بر نمایندگان سمن ها ،فعالین زیست محیطی و خبرنگاران نیز حضور داشتند که به اظهار نظر و ارائه راهکارهای مرتبط با موضوع نشست پرداختند. در پایان این نشست مقرر گردید تا در نشست آتی موضوع ایجاد شبکه فراگیر سمن های زیست محیطی استان مورد بررسی مجدد قرار گیرد و در خصوص تشکیل کارگروه های فرا سمنی تصمیم گیری شود.

 

IMG-20151106-WA0020IMG-20151106-WA0014IMG-20151106-WA0016IMG-20151106-WA0018