برگزاری همایش ورزش عصرگاهی بانوان مسجدسلیمانی به مناسبت هفته تربیت بدنی
برگزاری همایش ورزش عصرگاهی بانوان مسجدسلیمانی به مناسبت هفته تربیت بدنی

سایت خبری شهر اولین ها// همایش ورزش عصرگاهی بانوان مسجدسلیمانی به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد. نایب رییس هیأت ورزشهای همگانی مسجدسلیمان در بخش بانوان با اعلام این خبر به سایت خبری شهر اولین ها بیان داشت: همایش ورزش عصرگاهی بانوان مسجدسلیمانی توسط هیأت ورزشهای همگانی شهرستان و به مناسبت هفته تربیت بدنی […]

سایت خبری شهر اولین ها// همایش ورزش عصرگاهی بانوان مسجدسلیمانی به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

نایب رییس هیأت ورزشهای همگانی مسجدسلیمان در بخش بانوان با اعلام این خبر به سایت خبری شهر اولین ها بیان داشت: همایش ورزش عصرگاهی بانوان مسجدسلیمانی توسط هیأت ورزشهای همگانی شهرستان و به مناسبت هفته تربیت بدنی و در راستای توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامت جامعه و خانواده‌ها برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود تا با استقبال خوبی از جانب بانوان شهرستان همراه شود.

خانم صفرنژاد افزود: بدلیل تقارن هفته تربیت بدنی با ماه محرم در نظر داریم تا این برنامه را یک هفته زودتر و در تاریخ ۱۷ مهرماه برگزار کنیم که علاقمندان به شرکت در این برنامه می توانند با کاور و کفش ورزشی در ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۷ مهرماه در محل پارک جنگلی بی بیان حضور پیدا کنند.

وی با بیان این موضوع که برنامه ورزش عصرگاهی در آینده بصورت مستمر و هفته ای برگزار خواهد شد اظهار داشت:روز ۱۹ مهرماه نیز اجرای ورزش پیلاتس که یکی از شاخه های ورزشهای همگانی محسوب می شود را توسط بانوان خواهیم داشت که این برنامه در پارک گل نرگس (پنج بنگله) انجام می شود.

صفرنژاد در خاتمه ابراز امیدواری نمود که با فرهنگ سازی بیشتر در زمینه انجام ورزش همگانی بخصوص در میان بانوان شهرستان ،جامعه ای بانشاط ، شاداب و پویا داشته باشیم.