کوروش بزرگ و گاف نابخشودنی مهران مدیری + فیلم
کوروش بزرگ و گاف نابخشودنی مهران مدیری + فیلم

سایت خبری شهر اولین ها//هنوز حواشی گاف عموهای فیتیله ای به اتمام نرسیده بود که خبر رسید مهران مدیری در یکی از آیتمهای مجموعه “عطسه” به کوروش کبیر توهین کرده است!!! به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، فیلمی ۳۰ ثانیه ای از این آیتم هم در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد. […]

سایت خبری شهر اولین ها//هنوز حواشی گاف عموهای فیتیله ای به اتمام نرسیده بود که خبر رسید مهران مدیری در یکی از آیتمهای مجموعه “عطسه” به کوروش کبیر توهین کرده است!!!

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، فیلمی ۳۰ ثانیه ای از این آیتم هم در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد.

در این فیلم که گویا برآمده از قسمت سوم “عطسه” است از “کوروش” به عنوان نام یک سگ از نژاد “دوبرمن” یاد می شود!

برای دیدن این فیلم اینجا را ببینید.

در سکانس مربوطه دیالوگی بین نیما فلاح و سیامک انصاری بدین گونه رد و بدل میشود:

نیما فلاح : ااااا . مرد؟ روحش شاد. کوروش پسر گل چتی بود. آخی. کورش از دم در خونه ما جنب نمیخورد. خیلی با وفا بود.

سیامک انصاری : خیلی بچه وفاداری بود . خیلی بچه وفاداری بود. نگهبان خیلی خوبی بود. من دوبرمن مثل این ندیده بودم. همه اش یاد تو می افتادم؛ چه نوستالژی و چه شباهتی.

همین دیالوگ و به کار بردن نام “کوروش” برای سگی که مرده است سبب شد که موجی از انتقادات روانه صفحه اجتماعی مهران مدیری طراح، کارگردان و بازیگر”عطسه” شود.

از آن سو ادمین صفحه مدیری  یا شاید هم خودش، این متن را به نقل از مدیر روابط عمومی “عطسه” در صفحه مدیری آورد: لطفا آیتم های سریال “عطسه” را با دقت بیشتری ببینید تا بعضی افراد مریض در فضای مجازی نتوانند از کلمات و موضوعات مختلف سوءاستفاده کنند.

البته که این توضیح هم نه تنها گلایه های مخاطبان را کم نکرد بلکه فقط بر حجم این گلایه ها افزود.

تهیه کننده “زندگی مشترک…” اینجاست

عطسه” را مهدی داوری تهیه کرده است؛ تهیه کننده آثاری چون “زندگی مشترک آقای محمودی و بانو” و شریک سرمایه گذار”پل چوبی” که شنیده شده در حوزه مخابراتی هم تجربه هایی چون راه اندازی سیستم ارتباطاتی بیستاک در شرکت متبوعش تراشه سبز تهران را در کارنامه دارد.

داوری که گفته می شود بخشهایی از سرمایه تولید “جرم” مسعود کیمیایی را هم فراهم کرده شرکت پخشی به نام نیمروزفیلم دارد که با مشارکت مهدی صباغ زاده اداره می شود.

حالا باید منتظر ماند و دید این تهیه کننده متنفذ در برابر گاف مهران مدیری جه واکنشی نشان خواهد داد.

بزرگمهر حسین‌پور در دفاع از مهران مدیری: اسم سگ‌هایتان را بزرگمهر بگذارید!

بزرگمهر حسین‌پور، طراح و کارتونیست از عکس‌العمل‌های به وجود آمده علیه مهران مدیری در شبکه‌های اجتماعی و موبایلی انتقاد کرد.

این عکس‌العمل‌ها از یک آیتم طنز در سریال «عطسه»، جدیدترین اثر مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی آغاز شد.

به گفته معترضین، مهران مدیری، با گذاشتن  نام کوروش بر روی یک سگ  به کوروش و ایرانی‌ها توهین کرده است اما بزرگمهر حسین‌پور روایت دیگری از این داستان دارد. او نوشته:

« ماجرا این است که در یکی از آیتم های سریال عطسه یک بنگی حرف های پرت و پلا می زند و هذیان طور به هم می بافد و در جایی کورش نامی برده می شود و که بعد از چند جمله بازیگر نام دوبرمنی می برد و خلاصه اینکه گروه های فشار کورش کبیر اینطور استنباط کرده اند که به کورش کبیر توهین شده است.»

مرجع:خبرآنلاین