بهانه های تارتار و شروط سنگین برای عدم حضور در نفت مسجدسلیمان
بهانه های تارتار و شروط سنگین برای عدم حضور در نفت مسجدسلیمان

سرمربی نفت تمایلی برای بازگشت به مسجدسلیمان نداشت / اصرار مدیران نفتی ها برای ادامه همکاری با تارتار علیرغم خداحافظی وی از مسجدسلیمان/ قهر و آشتی های تارتار در مسجدسلیمان برای همیشه پایان یافت

عصر اولین ها// مهدی تارتار سرمربی پیشین نفت مسجدسلیمان علیرغم سپری کردن یک فصل پرحاشیه توام با قهر و آشتی های مکرر در نهایت حاضر به نشستن پای میز مذاکره با مدیران این باشگاه نشد تا مجتبی حسینی در فصل آتی بعنوان سرمربی روی نیمکت زردپوشان قرار گیرد.

به گزارش عصر اولین ها، مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته نفتی ها پس از شکست مقابل تراکتورسازی در نیمه نهایی جام حذفی با شاگردانش وداع کرد تا پس از قهر و آشتی های مکرر در طول فصل بالاخره به همکاری خود با زردپوشان خاتمه دهد. هر چند هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه اخیراً گفته بود اولویت نخست ما ادامه همکاری با مهدی تارتار است اما پس از مذاکرات باشگاه نفت مسجدسلیمان با مهدی تارتار برای ادامه همکاری با این باشگاه در لیگ بیستم، این مربی جواب منفی خود را بصورت رسمی اعلام کرد.

اگر چه این پاسخ منفی تارتار به ادامه همکاری با نفت مسجدسلیمان موجب نشد تا مذاکرات با وی پایان یابد و پیگیری ها و رایزنی برای بازگشت تارتار ادامه یافت. علیرغم این موضوع برخی انتظارات و بهانه های مطرح شده از سوی تارتار موجب شد تا نشان دهد که وی در عمل تمایلی به حضور در مسجدسلیمان نداشته باشد. گفته می شود که درخواست بودجه چهل میلیاردی برای باشگاه، تسویه حساب کامل بازیکنان فصل گذشته، پرداخت 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان فصل جدید و برگزاری تمرینات تیم در تهران از جمله شروط سنگینی بوده که تارتار پیش پای مدیران نفتی قرار داده است. هر چند که پافشاری نفتی ها برای تداوم حضور تارتار در مسجدسلیمان نتیجه بخش نبود و وی حاضر به نشستن پای میز مذاکره نشده است.

با تمام این تفاسیر عدم پایبندی تارتار به تعهدات حرفه ای خود در طول فصل اخیر رقابتهای لیگ برتر و قهر و آشتی های مکرر وی که در بره ای از زمان نیز شائبه مذاکره با تیم هایی همچون ذوب آهن و گل گهر را نیز مطرح نمود موجب شد تا نفت مسجدسلیمان حواشی ریز و درشتی را با این سرمربی تجربه کند. علاوه بر این تزلزل در تصمیم گیری برای ماندن یا رفتن از تیم نفت بارها و بارها زردپوشان را به تیتر یک خبرگزاری تبدیل نمود و حتی می توان گفت این حواشی در شکست نفتی ها در نیمه نهایی جام حذفی بی تأثیر نبوده است. هر چند با خداحافظی تارتار از مسجدسلیمان که پس از دیدار با تراکتور صورت گرفت به نظر می رسد حواشی و تنش های روی نیمکت تیم را در فصل جاری کمتر شاهد خواهیم بود.