بهداشت و سلامت آب شرب مصرفی منطقه مرادآباد همچنان در بی توجهی + تصاویر
بهداشت و سلامت آب شرب مصرفی منطقه مرادآباد همچنان در بی توجهی + تصاویر

شهر اولین ها// معمولاً پرندگان و حشرات در جاهای گرم و نرمی زندگی می کنند که دسترسی به امکانات اولیه زندگی !!! برایشان فراهم باشد و بتوانند با دغدغه های کمتری به امورات روزمره خود بپردازند.اما در یکی از قدیمی ترین محلات مسجدسلیمان منبع آبی قرار دارد که گویا بخشی از آن به آشیانه پرندگان […]

شهر اولین ها// معمولاً پرندگان و حشرات در جاهای گرم و نرمی زندگی می کنند که دسترسی به امکانات اولیه زندگی !!! برایشان فراهم باشد و بتوانند با دغدغه های کمتری به امورات روزمره خود بپردازند.اما در یکی از قدیمی ترین محلات مسجدسلیمان منبع آبی قرار دارد که گویا بخشی از آن به آشیانه پرندگان و مقر حشرات تبدیل شده است.

به گزارش شهر اولین ها، اهمیت بهداشت و سلامت شهروندان از جمله موارد مهم حقوق شهروندی بشمار می رود که بایستی مورد توجه جدی مسئولین ذیربط قرار گیرد اما به نظر می رسد منبع آب محله مراد آب از این قائده مستثنی ست و مدتهاست که این مخزن روباز که تأمین کننده بخش زیادی از آب شرب منطقه مذکور بشمار می رود به محلی برای آشیانه پرندگان و حشرات تبدیل شده است.از سویی دیگر ریزگردها، گرد و غبار و آلاینده های شهری و ذرات معلق در هوا نیز به کاهش کیفی آب این مخزن می افزایند.

IMG-20160711-WA0009IMG-20160711-WA0010

اگرچه مدتها پیش این موضوع در همین رسانه مطرح گردیده و لزوم توجه جدی مسئولین مربوطه را خواستار نموده ایم اما بی توجهی در اینخصوص همچنان ادامه دارد و می توان گفت به نظر می رسد که سلامت شهروندان و بهداشت آب شرب مصرفی آنها از اهمیت چندانی برخوردار نمی باشد که تاکنون این منبع آب روباز همچنان تأمین با وجود احتمال آلودگی ها هنوز هم تأمین کننده آب این منطقه می باشد.

امیدواریم تا توجه جدی به این معضل و تسریع بخشیدن به رفع آن شاهد بهبود کیفی و افزایش شرایط بهداشتی آب شرب مخزن روباز آب منطقه مرادآباد باشیم.