بهره برداری از سه پارک بوستان نیمه کاره و دیگر هیچ …
بهره برداری از سه پارک بوستان نیمه کاره و دیگر هیچ …

عصر اولین ها// همزمان با دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مدیران شهرستان سه پارک بوستان محله ای در مناطق مختلف مسجدسلیمان به بهره برداری رسید. این در حالی است که عملیات اجرایی و تکمیل برخی از این پارک ها همچنان ادامه دارد و علیرغم بهره برداری از پروژه ها و طرح های مختلف […]

عصر اولین ها// همزمان با دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مدیران شهرستان سه پارک بوستان محله ای در مناطق مختلف مسجدسلیمان به بهره برداری رسید. این در حالی است که عملیات اجرایی و تکمیل برخی از این پارک ها همچنان ادامه دارد و علیرغم بهره برداری از پروژه ها و طرح های مختلف در اکثر نقاط استان، سهم مسجدسلیمان از پروژه های دهه فجر افتتاح پارک های نیمه کاره بوده است. از طرفی با توجه به تعدد نشست های نماینده مردم شهرستان با مسئولین کشوری و استانی و نیز بازدیدهای میدانی از نقاط مختلف، باید چشم انتظار نتیجه بخشی این اقدامات در سطح شهرستان بود.

به گزارش عصر اولین ها، آیین بهره برداری از سه پارک بوستان محله ای در مسجدسلیمان با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد. این در حالی است که بخشی از این پارک ها همچنان نیازمند عملیات اجرایی و تکمیل آن می باشند. هر چند در اکثر نقاط استان شاهد افتتاح پروزه ها و طرح های مختلف همزمان با دهه مبارک فجر بوده ایم. افتتاح ۴۱ طرح عمرانی و اشتغالزا در حوزه جهاد کشاورزی، بهره برداری از ۱۰ طرح تعاونی، فرهنگی و مشاغل خانگی در شهرستان ها، احداث استخرهای پرورشی و تاسیسات فنی شهرک شیلاتی اندیمشک، افتتاح کلینیک تخصصی فیزیوتراپی در شوشتر و موارد متعدد دیگری را می توان اشاره داشت که می توان گفت مسجدسلیمان سهمی از این پروژه ها و طرح ها نداشته است. 

از سوی دیگر با توجه به نارسایی های موجود در حوزه های مختلف و نیاز به توسعه زیرساخت ها در مسجدسلیمان نماینده مردم شهرستان نشست های متعددی را با مسئولین کشوری و استانی برگزار نموده است. همچنین بازدیدهای میدانی نیز جهت بررسی مشکلات و تعیین راهبردی عملی در خصوص رفع آن ها صورت گرفته است. از این رو باید منتظر ماند تا نتیجه بخشی این اقدامات و پیگیری ها توام با بره برداری از طرح ها و پروژه ها در حوزه های مختلف باشد. موضوعی که البته زمان مشخصی برای آن تعیین نشده و توسعه پایدار مسجدسلیمان در گرو تحقق مصوبات اقدامات مورد اشاره در این راستا خواهد بود.