بهره برداری از 16 کیلومتر راه روستایی در مسجدسلیمان همزمان با فرارسیدن هفته دولت
بهره برداری از 16 کیلومتر راه روستایی در مسجدسلیمان همزمان با فرارسیدن هفته دولت

سایت خبری شهر اولین ها//ئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: راه‌های روستایی بخش مرکزی و گلگیر این شهرستان روکش آسفالت شده است که به مناسبت هفته دولت بهره برداری خواهد شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، علی عیدی‌وندی، اظهار کرد: این […]

سایت خبری شهر اولین ها//ئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: راه‌های روستایی بخش مرکزی و گلگیر این شهرستان روکش آسفالت شده است که به مناسبت هفته دولت بهره برداری خواهد شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، علی عیدی‌وندی، اظهار کرد: این پروژه در بخش مرکزی شامل جاده‌های روستایی شهرولی و شکرآب هر کدام به طول 4.5 کیلومتر و در بخش گلگیر شامل شمس آباد و محمدآباد هر کدام به طول 3.5 کیلومتر بوده است.
وی افزود: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار از محل منابع استانی اداره راه و شهرسازی هزینه شده است.
عیدی‌وندی در خصوص پروژه‌های در حال اجرای در این شهرستان تصریح کرد: پروژه روکش آسفالت محور مسجدسلیمان ـ اندیکا به طول 6 کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و 150 میلیون تومان از محل منابع ملی در حال اجرا است.
وی ادامه داد: لکه‌گیری هندسی، موج تراشی و روکش آسفالت محور مسجدسلیمان ـ هفت شهیدان لالی به طول 8 کیلومتر و اعتبار 800 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های در حال اجرای اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان است.
عیدی وندی عنوان کرد: عملیات احداث جاده خروجی پل تمبی به جاده هفتکل با پیشرفت فیزیکی 70 درصد و به طول 1.2 کیلومتر در حال اجرا است که این پروژه در صورت تکمیل اعتبار تا 2 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.