سایت خبری شهر اولین ها//تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته اول مقابل شهرداری اردبیل به یک برد شیرین دست یافت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،نفتی ها که در مقابل شهرداری اردبیل از همان ابتدای مسابقه سراپا حمله بودند و در نیمه اول با دوگل فرشیدعلیزاده از روی نقطه پنالتی […]

سایت خبری شهر اولین ها//تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته اول مقابل شهرداری اردبیل به یک برد شیرین دست یافت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،نفتی ها که در مقابل شهرداری اردبیل از همان ابتدای مسابقه سراپا حمله بودند و در نیمه اول با دوگل فرشیدعلیزاده از روی نقطه پنالتی و محمدهادی یعقوبی از میزبان خود پیش افتادند و تا با وجود گل خورده دقایق پایانی نیز با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یابند و دومین برد متوالی خود را رقم بزنند.

این پیروزی البته پیروزی شیرین برای نفتی ها سه مصدوم نیز در برداشت و میلاد و احمد داودی بهمراه احسان علوان زاده مصدوم شدند.به شکلی که احمد داودی در نیمه دوم جای خود را به علوان زاده داده بود.همچنین شنیده می شود که محمدربیعی سرمربی تیم شهرداری پس از متحمل شدن دومین باخت متوالی از سمت خود استعفا کرده است.

فرزاد حافظی عصر امروز در مصاحبه بعد از بازی این تیم مقابل شهرداری اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما بازی بسیار سخت و نفس‌گیری را با تیم خوب شهرداری پشت سر گذاشتیم و بنده اذعان می‌کنم که تیم شهرداری اردبیل تیم مقتدر و با مربی با کلاسی است که بازی کردن برای هر تیمی در اردبیل مقابل این تیم سخت است.

وی با بیان اینکه ما کار را نیمه اول تمام کردیم و در نیمه دوم پیش‌بینی حملات بسیار زیادی را از سوی تیم شهرداری به ویژه ارسال‌ها از جناح‌ها داشتیم، تصریح کرد: این تیم ما را امروز اذیت کرد ولی با توجه به تجزیه و تحلیل‌ بازی‌های تیم شهرداری ما نقاط قوت این تیم را با ارزیابی دقیق به نقطه ضعفی تبدیل کردیم تا از همان نقطه به این تیم ضربه بزنیم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان نتیجه گرفتن مقابل تیم شهرداری اردبیل را امری سخت و دشوار توصیف کرد و گفت: تیم شهرداری برخلاف روند بازی ما را اذیت کرد و با فشاری که در نیمه دوم روی دروازه ما آورد موقعیت‌های خوبی نیز داشت اما ما جلوی نفوذ تیم را با کنترل دقیق بازی گرفتیم.

حافظی بازیکنان تیم شهرداری اردبیل را بازیکنانی شایسته و لایق توصیف کرد و افزود: ما با شناسایی نقاط ضعف تیم شهرداری از عمق به این تیم ضربه زدیم و با به ثمر رساندن دو گل تیم حریف را از شدت حمله به نقطه پایین‌تری کشاندیم.

وی داوری بازی را داوری منصفانه و کم اشتباه توصیف کرد و ادامه داد: البته اشتباه در داوری حتی در لیگ برتر نیز فاحش است ولی تیم داوری در این بازی علی‌رغم اینکه یک پنالتی مشکوکی را نیز به ضرر ما و به نفع تیم شهرداری گرفت اما در کل خوب سوت زد.

حافظی با بیان اینکه دروازه‌بان با تجربه تیم شهرداری وحید کارگر گل ناشیانه‌ای را نخورد بلکه جزو بهترین‌های داخل زمین بود، بیان کرد: اشتباه اصلی را دفاع وسط تیم شهرداری اردبیل انجام داد و دروازه‌بان این تیم از بازیکنان شاخص و ممتازی بود که هیچ اشکالی در بازی او وجود نداشت.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد نحوه بازی تیم نفت و بازی مشابه این تیم به مانند بحرین اضافه کرد: ما ضد فوتبال بازی نکردیم و هر تیمی که دو گل جلو باشد ناشیانه به آب و آتش نمی‌زند و قطعاً دفاع کردن نیز یک نوع تاکتیک است که ما آن را به کار بردیم که به نظر بنده صحیح و درست به نظر می‌رسد.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با انتقاد از نحوه سئوال این خبرنگار که بازی نفت را شبیه با بازی بحرینی‌ها خطاب کرد، گفت: ‌این سئوال شما از جنس سئوالات انحرافی است و بنده حاضر نیستم در این مورد بیشتر از این توضیح بدهم.