بیانیه پایانی علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس یازدهم +عکس
بیانیه پایانی علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس یازدهم +عکس
علیرضا ورناصری نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس یازدهم طی بیانیه ای خاتمه فعالیت مجلس یازدهم را اعلام نمود.

عصر اولین ها// علیرضا ورناصری نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس یازدهم طی بیانیه ای خاتمه فعالیت مجلس یازدهم را اعلام نمود. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الحَمدلله رَب العالَمین، اللهُمّ صَل على مُحمد وآلِ مُحمد

سلام بر شهدا و امام شهدا، با آرزویِ طول عمر با برکت رهبرمعظم انقلاب. درود و احترام محضر یکایک همشهریان عزیز و گرانقدرم در مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا. سپاس و ستایش بیکران خداوند را که به مصداق مرتبه ایی از طاعت، فرصت خدمت به بهترین بندگانش را به بنده عنایت نمود.

از ابتدای مفتخر شدنم به کسوت خدمتگزاری، پیچیدگیهایِ ناشی از شیوع کرونا، شدت یافتن تحریمها، محدودیتهای منابع وسایر مشکلات مشهود و غیرمشهود، موجب مواقف وسختیهای بسیار در روند خدمت رسانی وپیگیری مطالبات معوق مانده چهارشهرستان شد، اما با اتکا به الطاف خداوند، همسو با اراده و اهدافِ مشترکمان جهت محرومیت زدایی و آغاز روند توسعه، اولویتِ مداوم خود را بر پیگیری مطالبات حوزه انتخابیه متمرکز نمودم.

هرآنچه در زمینه اقدامات میدانی-اجرایی در ۴ سال اخیر ازطرف خادم شما صورت پذیرفت انجام وظایفی بوده است که برتحقق آنها مفتخرم.
برآورده شدنِ برخی مطالبات بیشمار منطقه در حوزه آب،برق وگازرسانی، اشتغال، مواصلات، ارتباطات،کشاورزی، میراث فرهنگی، صنعت،آموزش، بهداشت ودرمان، توسعه زیرساختها، صنایع پایین دست و… با پیگیریهای مداومِ خادم شما محقق شد اما علیرغم تحقق این مطالبات،همچنان تعدّدِ پروژه های اولویت دارِ نیمه تمام، نشان از عمق و گستردگیِ مطالبات معوق در چهارشهرستان دارد.

گرامی میدارم سلوک مجدانه خادم الرضا(ع)، شهید آیت الله رییسی را که با توجه ویژه به مشکلات پرتعداد حوزه انتخابیه، موجب تحقق بسیاری از پروژه ها در منطقه شد. از مِهر و همدلی شما مردم ولّایی چهارشهرستان و حامیان گرانقدر که به بنده اعتماد نمودید سپاسگزارم،انشاالله خدماتی که به مرحله اجرا رسید را بعنوان انجام وظیفه از خادم خود بپذیرید و عدم تحقق سایرمطالبات معوق منطقه را بر اِهمال بنده تلقی ننمایید، بلکه علیرغم پیگیریهای مستمر، خیل عظیم مطالبات و عدم تامین اعتبارات لازمه، مانع اجرایی شدنِ بسیاری از پروژه های مدنظر شما و بنده گردید.
در پایان، ازهمه عزیزان طلب حلالیت دارم وضمن قدردانی از زحمات نمایندگان محترم حوزه انتخابیه در ادوار پیشین مجلس،برای منتخب مردم شریف حوزه انتخابیه درمجلس دوازدهم توفیقات الهی مسئلت دارم. ازعلما و ائمه جماعات گرانمایه و زحمات جهادی و بی شائبه مدیران استانی،مدیران ادارات و نهادهای چهارشهرستان که با اهتمام خالصانه، همراه و یاریگر بنده درمسیر خدمت به مردم وکاهش محرومیتها بودند صمیمانه قدردانی میکنم.انشاالله به ثمرنشستن و اجرایی شدنِ پروژه ها درحوزه انتخابیه بعنوان مطالبات برحقِ شما مردم شهیدپرور چهارشهرستان، برای یکایک مدیرانِ متعهد و متکلّف، باقیات صالحات باشد.
سلام همیشگی بر شما مردم آگاه و شریف چهارشهرستان که بهترین داوران هستید.
انشاالله در پناه خدا و توجهات امام زمان (عج) باشید.
خادم مردم شریف مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس یازدهم
دکتر علیرضا ورناصری