بیماران بیمارستان ۲۲ بهمن همچنان از کمبود آمبولانس رنج می برند… + تصاویر
بیماران بیمارستان ۲۲ بهمن همچنان از کمبود آمبولانس رنج می برند… + تصاویر

شهر اولین ها//وقوع یک سانحه رانندگی در جاده مسجدسلیمان-گلگیر و اعزام مجروحین به بیمارستان ۲۲ بهمن موجب شد تا یکی از عمده ترین مشکلات جاری بیمارستان نمود بیشتری پیدا کند. به گزارش شهر اولین ها به نقل از شبکه خبری خوزستان، مجروحین سانحه رانندگی صبح امروز جاده مسجدسلیمان-گلگیر در حالی به بیمارستان ۲۲ بهمن انتقال […]

شهر اولین ها//وقوع یک سانحه رانندگی در جاده مسجدسلیمان-گلگیر و اعزام مجروحین به بیمارستان ۲۲ بهمن موجب شد تا یکی از عمده ترین مشکلات جاری بیمارستان نمود بیشتری پیدا کند.

به گزارش شهر اولین ها به نقل از شبکه خبری خوزستان، مجروحین سانحه رانندگی صبح امروز جاده مسجدسلیمان-گلگیر در حالی به بیمارستان ۲۲ بهمن انتقال یافتند که وضعیت دوتن از آنان وخیم اعلام شده بود و بایستی به اهواز اعزام گردند که بعلت نبود آمبولانس ساعتها چشم انتظار مانده بودند. بنا به اظهارات خانواده یکی از مجروحین از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۷ بعلت اعزام دوتن از بیماران قبلی به اهواز، هیچگونه آمبولانسی در بیمارستان نبود و وخامت حال یکی از بیماران تا حدی بوده که امکان فلج شدن وی نیز می رود. از طرفی دو بیمار دیگر نیز در انتظار آمبولانس یا امکان اعزام با بالگرد بسر می بردند.

با تمام این تفاسیر و با توجه به احتمال وقوع سوانح رانندگی در تعطیلات نوروزی و لزوم وجود تعداد بیشتری آمبولانس در بیمارستان ۲۲ بهمن، این موضوع از جمله مشکلات عمده این محل بشمار می رود که امیدواریم مورد توجه جدی و فوری مسئولین امر واقع گردد.