بی آبی اهالی روستای امامزاده صالح کوتاه در اندیکا همچنان ادامه دارد
بی آبی اهالی روستای امامزاده صالح کوتاه در اندیکا همچنان ادامه دارد

عصر اولین ها// با وجود فراررسیدن نوروز و فصل گرما مشکل آب شرب اهالی روستای امامزاده صالح کوتاه در اندیکا ادامه دارد و علیرغم پیگیری شورای روستا و دهیاری این مشکل همچنان به قوت خود باقی باقی است. در حالی که این روستا بین دو سد بزرگ شهید عباسپور و گدار لندر در اندیکا قرار […]

عصر اولین ها// با وجود فراررسیدن نوروز و فصل گرما مشکل آب شرب اهالی روستای امامزاده صالح کوتاه در اندیکا ادامه دارد و علیرغم پیگیری شورای روستا و دهیاری این مشکل همچنان به قوت خود باقی باقی است. در حالی که این روستا بین دو سد بزرگ شهید عباسپور و گدار لندر در اندیکا قرار گرفته اما تأمین آب شرب از مهمترین چالش های این منطقه به شمار می رود.

به گزارش عصر اولین ها، اهالی روستای امامزاده صالح کوتاه شهرستان اندیکا از مشکلات تأمین آب شرب گلایه مند هستند و در حالی که خبرها از سوختن پمپ آب روستا حکایت می کند اما پیگیری اعضای شورا و دهیاری برای رفع این مشکل تاکنون نتیجه بخش نبوده است. در حالی که با فرارسیدن نوروز و فصل گرما و همچنین بحرانی تر شدن شیوع ویروس کرونا تأمین آب از جمله موارد ضروری و پراهمیت به شمار می رود. از طرفی عدم نقدینگی برای خرید پمپ آب یکی از عمده دلایل تداوم معضل کم آبی روستای امامزاده صالح کوتاه عنوان شده است که انتظار می رود این موضوع با پیگیری ها مرتفع شود.

یادآور می شود که روستای امامزاده صالح کوتاه از توابع شهرستان اندیکا به شمار میرود و بین دو سد بزرگ شهیدعباسپور و گدارلندر واقع شده است. این روستا با حدود 50 خانوار در بخش آبژدان واقع شده است.