تأکید سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان بر تشدید بازرسی و برخورد قاطع با متخلفین
تأکید سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان بر تشدید بازرسی و برخورد قاطع با متخلفین
کم فروشی، تعطیلی خودسرانه نانوایی ها و افزایش قیمت نان طی هفته های اخیر از جمله مواردی بوده که مورد اعتراض برخی شهروندان مسجدسلیمان قرار گرفته است.

عصر اولین ها// همزمان با ایام نوروز کم‌فروشی، افزایش نرخ نان و تعطیلی خودسرانه برخی نانوایی ها با اعتراض برخی شهروندان همراه بوده است.

به گزارش عصر اولین ها، بدون شک تشدید بازرسی از نانوایی‌ها می تواند در راستای کنترل توزیع و مصرف آرد و همچنین کیفیت پخت نان تأثیر بسزایی داشته باشد. با این حال همزمان با کاهش سهمیه آرد و نیز تعطیلی خودسرانه برخی نانوایی ها شلوغی صفوف نانوایی ها را طی هفته های اخیر شاهد بوده ایم. از این رو بازرسی از واحدهای نانوایی شهرستان و حساسیت بازرسان اداره صمت می تواند در مدیریت و کنترل وضعیا کمک شایانی نماید. 

از طرفی رضایی فاضل سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در اولین جلسه ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان شهرستان تشدید نظارت بر بازار جهت رضایتمندی شهروندان را خواستار و عنوان کرد: اگر بازار رها شده باشد باعث نارضایتی مردم خواهد شد و آبروی مدیریت شهری تنظیم بازار می باشد و باید نتیجه بازرسی ها نمود پیدا کند چرا که ملاک مردم هستند و هر امری که باعث تسهیل در کار مردم شود باید انجام پذیرد.
سرپرست فرمانداری در بخش دیگری عنوان داشت: با توجه به سرکشی بعمل آمده از وضعیت نانوایی ها خواستار بالا بردن کیفیت نان و رعایت بهداشت و پروتکل های بهداشتی و همچنین رعایت زمان پخت جهت رفاه حال مردم شد و تشدید بازرسی های مشترک و برخورد قاطع با متخلفین و کم فروشان و عرضه خارج از شبکه آرد را خواستار شد.