تاریخ صعود پسر نیک شهر اولین ها به بلندترین آسمان خراش دنیا مشخص شد + عکس
تاریخ صعود پسر نیک شهر اولین ها به بلندترین آسمان خراش دنیا مشخص شد + عکس

شهر اولین ها// تاریخ صعود حسین عالی محمدی رکوردار روپایی کشور که برای افتخار آفرینی چندباره و سربلندی نام مسجدسلیمان در دوبی بسر می برد به برج خلیفه مشخص شد. به گزارش شهر اولین ها ،حسین عالی محمدی پس از انجام مراحل اداری و گفتگو با مدیریت برج خلیفه در دوبی به مناسبت سالگرد ازدواج […]

شهر اولین ها// تاریخ صعود حسین عالی محمدی رکوردار روپایی کشور که برای افتخار آفرینی چندباره و سربلندی نام مسجدسلیمان در دوبی بسر می برد به برج خلیفه مشخص شد.

به گزارش شهر اولین ها ،حسین عالی محمدی پس از انجام مراحل اداری و گفتگو با مدیریت برج خلیفه در دوبی به مناسبت سالگرد ازدواج شیخ محمدبن راشد برج خلیفه دوبی که با ۸۲۸ متر ارتفاع و ۱۶۰ طبقه بلندترین آسمان خراش دنیا بشمار می رود را با حرکات نمایشی با توپ فتح خواهد کرد.

پسر نیک شهر اولین ها در اینخصوص افزود:پس از طی مراحل اداری و اخذ مجوز لازم برنامه صعود به برج را اجرا خواهم نمود تا بار دیگر نام مسجدسلیمان را بر فراز بلندترین سازه جهان به اهتزاز در آورم.عالی محمدی ضمن تشکر از سید حمید حسن زاده شهردار سابق مسجدسلیمان و مدیرعامل باشگاه نفتون به خاطر حمایت از وی و سایر ورزشکاران بختیاری خاطرنشان ساخت که با دعای خیر مردم شهرم بتوانم نمادی از شهرم را بر فراز این برج به اهتزاز درآورم.

گفتنی ست که برنامه صعود به برج خلیفه سی ام ماه می با حضور نماینده گینس و خبرنگاران صداوسیما در دوبی جهت ثبت در کتاب رکوردها اجرا خواهد شد.

گفتنی ست که حسین عالی محمدی تنها ورزشکار در رشته همگانی مسجدسلیمان است که تاکنون چندین رکورد از جمله طی مسافت اصفهان به شاهین شهر، فتح برج میلاد (سال های ۹۲ و ۹۳ )،طی مسافت بین شاه عبدالعظیم تا مرقد امام خمینی(ره)، طی کردن مسافت ۱۵ کیلومتری مرز بین آسیا و اروپا که از پل معروف بسفر می گذشت در زمان دو ساعت و بیست دقیقه، فتح دیوار چین و…. را در این سال ها از خود به جا گذاشته است…