تاکید فرماندار خرمشهر بر رعایت پروتکل های بهداشتی در انتخابات
تاکید فرماندار خرمشهر بر رعایت پروتکل های بهداشتی در انتخابات

عصر اولین ها// فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر با بیان اینکه طرح شهید سیلمانی یکی از موفق ترین طرح ها در پیشگیری از کرونا می باشد گفت: ویژگی این طرح محله‌محور و مردم محور بودن آن است به گزارش عصر اولین ها، محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: […]

عصر اولین ها// فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر با بیان اینکه طرح شهید سیلمانی یکی از موفق ترین طرح ها در پیشگیری از کرونا می باشد گفت: ویژگی این طرح محله‌محور و مردم محور بودن آن است

به گزارش عصر اولین ها، محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: طبق کارشناسی وزارت کشور طرح شهید سیلمانی یکی از موفق ترین طرح ها در پیشگیری از کرونا بوده است.

او محله محور و مردم محور بودن را از ویژگی های بارز این طرح برشمرد و افزود:این طرح با همکاری مرکز بهداشت، بسیج مستضعفین، سپاه، هلال احمر و بسیاری از ارگان‌های دیگر اجرا می‌شود.

فرماندار ویژه خرمشهر نصریح کرد: مراکز ذکر شده در قالب گروه‌های مراقبتی، نظارتی و حمایتی فعالیت دارند.حیدری در ادامه اضافه کرد: ایجاد فضای پرشور و نشاط و مشارکت گسترده مردم در صحنه انتخابات در گروی رقابت سالم است.

او بر رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی مردم و نامزدهای انتخابات اعم از ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تاکید کرد.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان