تا رسیدن به مرز نابودی و شکست کرونا در گتوند چیزی باقی نمانده است
تا رسیدن به مرز نابودی و شکست کرونا در گتوند چیزی باقی نمانده است

عصر اولین ها// شبکه بهداشت و درمان گتوند طی اطلاعیه شماره ۴۹ واکسیناسیون اعلام داشت که تا رسیدن به مرز نابودی و شکست کرونا در شهرستان چیزی باقی نمانده است. دکتر کلانتری مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند با اعلام این خبر خوب گفت: خوشبختانه به دلیل استقبال بسیار خوب مردم، جمعیت هدف بالای […]

عصر اولین ها// شبکه بهداشت و درمان گتوند طی اطلاعیه شماره ۴۹ واکسیناسیون اعلام داشت که تا رسیدن به مرز نابودی و شکست کرونا در شهرستان چیزی باقی نمانده است.

دکتر کلانتری مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند با اعلام این خبر خوب گفت: خوشبختانه به دلیل استقبال بسیار خوب مردم، جمعیت هدف بالای ۱۲ سال تا الان ، ۷۳ درصد دُز اول و ۳۵ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

دکتر کلانتری از افراد باقی مانده که تا الان اقدام نکرده اند درخواست کرد جهت مصون ماندن از پیک ششم این بیماری هر چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون سراسر شهرستان مراجعه کنند.

شهروندان محترم جهت جلوگیری از ازدحام و تجمع برای دریافت واکسن، میتوانند بجز روزهای تعطیل فقط در شیفت صبح به مرکز تجمیعی مستقر در مصلی نماز جمعه گتوند مراجعه کنند.