تجلیل از عوامل اجرایی پروژه ” عبور خط لوله انتقال نفت از زیر بستر رودخانه “
تجلیل از عوامل اجرایی پروژه ” عبور خط لوله انتقال نفت از زیر بستر رودخانه “

سایت خبری شهر اولین ها//آیین تجلیل از کارگران و کارکنان اجرایی پروژه ” عبور خط لوله انتقال نفت از زیر بستر رودخانه ” در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد . این مراسم با حضور مهندس کوتی معاون مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره ، سرپرستان […]

سایت خبری شهر اولین ها//آیین تجلیل از کارگران و کارکنان اجرایی پروژه ” عبور خط لوله انتقال نفت از زیر بستر رودخانه ” در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد .

این مراسم با حضور مهندس کوتی معاون مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره ، سرپرستان واحدهای مختلف و کارکنان و کارگران این پروژه در سالن باشگاه مرکزی برگزار شد.

به گزارش سی.پی.نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه این پروژه از سختی و حساسیت خاصی برخوردار بود افزود : ساختار خاص زمین منطقه و رطوبت بیش از حد خاک که از نفوذ آب رودخانه به لایه های زمین ناشی می شد در اغلب اوقات کار را برای اجرای عملیات دشوار و حتی ناممکن می ساخت.

مهندس ابراهیم پیرامون خاطر نشان کرد: آنچه که این پروژه را سرعت عمل می بخشید روحیه بانشاط و ابتکار عمل و همت بلند کارگران زحمت کشی بود که قبل از تابیدن خورشید و تا پاسی از شب برای اجرای موفق پروژه تلاش می کردند.

وی ادامه داد: اگرچه در طول اجرای پروژه مشکلاتی بوجود آمد اما هیچگاه نتوانست در اراده مصمم نیروهای زحمت کش و ایثارگری که در گرمای طاقت فرسا و در بیابان بدون سرپناه خالصانه تلاش می کردند خللی وارد کند.

وی افزود: اجرای این پروژه موجب رفع تمامی دغدغه های انتقال نفت از این خط لوله که از زمین های کشاورزی و رودخانه ای پرآب و خروشان عبور می کند شد و خیال مدیران شرکت را برای همیشه راحت کرد.

وی با تأکید بر سخت گیرانه بودن الزامات زیست محیطی در این شرکت گفت: به جرأت می توانم ادعا کنم یکی از سخت گیر ترین و پیشرو ترین شرکت های نفتی در سطح خاورمیانه در بعد صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی هستیم.

در پایان این آیین با اهدای تندیس “تلاشگری وافتخار ” و لوح سپاس از کارگران، سرپرستان و مدیران اجرایی پروژه عبور خط لوله انتقال نفت از زیر بستر رودخانه تجلیل به عمل آمد.