تجلیل و تقدیر از آزادگان دفاع مقدس در شهرستان گتوند
تجلیل و تقدیر از آزادگان دفاع مقدس در شهرستان گتوند

عصر اولین ها// به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور فرمانده نیروی انتظامی، ریس بنیاد شهید وتعدادی از آزادگان ۸ سال دفاع مقدس در ستاد فرماندهی شهرستان گتوند تجلیل به عمل آمد. فتح الله پارسایی فرمانده نیروی انتظامی  بابیان اینکه آزادگان سند عزت و افتخار نظام اسلامی هستند گفت: آزادگان ما با […]

عصر اولین ها// به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور فرمانده نیروی انتظامی، ریس بنیاد شهید وتعدادی از آزادگان ۸ سال دفاع مقدس در ستاد فرماندهی شهرستان گتوند تجلیل به عمل آمد.

فتح الله پارسایی فرمانده نیروی انتظامی  بابیان اینکه آزادگان سند عزت و افتخار نظام اسلامی هستند گفت: آزادگان ما با ایستادگی و بردباری نشان دادند که انسانیت، شرف و عزت ایرانی بر شلاق و شکنجه و انفرادی پیروز است.

سرهنگ پارسایی ادامه داد: تجلیل از آزادگان، تجلیل از صبر و ایثار و ایستادگی این عزیزان در شرایط سخت اسارت و ارزش‌های دفاع مقدس و تجلیل از کسانی است که درس آزادگی و اسارت از اباعبدالله الحسین (ع) آموختند و به اسرای کربلا تأسی کردند.
وی بابیان اینکه شهدا، جانبازان و آزادگان قهرمانان دفاع مقدس و بهترین الگو برای نسل جوان هستند، بیان کرد: جهاد ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس حاکی از شجاعت، غیرت و احساس مسئولیت آن‌ها در سنین نوجوانی و جوانی است.
خبرنگار امیررضامیری