تجهیز و نوسازی مدارس دزفول در آستانه سال تحصیلی جدید
تجهیز و نوسازی مدارس دزفول در آستانه سال تحصیلی جدید

عصر اولین ها//نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیز و نوسازی مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید در دستورکار قرار دارد. به گزارش عصر اولین ها، سید احمد آوایی افزود: وضعیت برخی مدارس دزفول دور از شان دانش آموزان است و با توجه به جمعیت بالای شهرستان و گذشت چندین دهه از ساخت […]

عصر اولین ها//نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیز و نوسازی مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید در دستورکار قرار دارد.

به گزارش عصر اولین ها، سید احمد آوایی افزود: وضعیت برخی مدارس دزفول دور از شان دانش آموزان است و با توجه به جمعیت بالای شهرستان و گذشت چندین دهه از ساخت برخی مراکز آموزشی، باید اعتبار‌های لازم جهت بازسازی و تجهیز این مراکز در نظر گرفته شود.
وی نبود تجهیزات استاندارد در مدارس را از دیگر مشکلات آموزشی شهرستان عنوان کرد و افزود: ۲ هنرستان جدید جهت تحصیل در رشته‌های فنی و حرفه‌ای جدید راه اندازی شده که باید با توجه به ضرورت توجه به این رشته‌ها باید تجهیز شوند.
آوایی اظهار داشت: رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز دستور داد تا در مرحله اول، اعتبار‌های ویژه‌ای جهت تجهیز مدارس شهرستان دزفول و همچنین هنرستان‌های جدید اختصاص یابد.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین اولویت بندی مدارس فرسوده جهت در نظر گرفتن اعتبار‌های لازم مشخص شده تا ردیف اعتباری از محل بودجه نوسازی مدارس کشور برای شهرستان در نظر گرفته شود.
  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیما