تخصیص اعتبار طرح احداث جاده شهرکرد – بازفت – مسجد سلیمان
تخصیص اعتبار طرح احداث جاده شهرکرد – بازفت – مسجد سلیمان

عصر اولین ها// رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی چهارمحال و بختیاری از تخصیص اعتبار طرح احداث راه شهرکرد – بازفت – مسجد سلیمان به مبلغ ۲۸۷۵۰۰ میلیون ریال خبر داد . به گزارش عصر اولین ها، علی شهریارپور گفت  در محور شهرکرد-شلمزار از این طرح حجم تردد و ترافیک بسیار بالا بوده به طوری که […]

عصر اولین ها// رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی چهارمحال و بختیاری از تخصیص اعتبار طرح احداث راه شهرکرد – بازفت – مسجد سلیمان به مبلغ ۲۸۷۵۰۰ میلیون ریال خبر داد .

به گزارش عصر اولین ها، علی شهریارپور گفت  در محور شهرکرد-شلمزار از این طرح حجم تردد و ترافیک بسیار بالا بوده به طوری که بر اساس گزارش دستگاه های اجرایی ذیربط روزانه بالای ۱۵۰۰۰تردد در این محور به ثبت رسیده و در نتیجه به دلیل ترافیک بالا و متناسب نبودن مشخصات فنی جاده با ترافیک آن، تصادفات متعددی با خسارات جانی و مالی بسیار زیاد در آن به وقوع می پیوندد. لذا یکی از اولویت های اصلی راه های در دست احداث استان و همچنین مطالبات مردمی تسریع در تکمیل و بهره برداری از این طرح است. بر همین اساس طرح فوق  جزو طرح های اقتصاد مقاومتی استان قرار گرفته و امید است با افزایش تخصیص آن در موعد مقرر به اتمام برسد.
وی اضافه نمود اعتبار تصویب شده در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ برای طرح احداث راه اصلی شهرکرد-بازفت-مسجد سلیمان مبلغ ۵۷۵۰۰۰ میلیون ریال می باشد که با پیگیری های انجام شده، مبلغ ۲۸۷۵۰۰ میلیون ریال آن تخصیص پیدا کرد. بر این اساس دستگاه اجرایی موظف است در اسرع وقت نسبت به جذب اعتبار تخصیص یافته و پرداخت مطالبات پیمانکاران شاغل در طرح اقدام نماید.