تداوم سوء مدیریت شهری مسجدسلیمان در حوزه پسماند  +تصاویر
تداوم سوء مدیریت شهری مسجدسلیمان در حوزه پسماند  +تصاویر

مدیر انجمن همیاران محیط زیست مسجدسلیمان از پیگیری مشکلات پسماند شهرستان و مکاتبه را رئیس شورای شهر در این خصوص خبر داد.

عصر اولین ها// مدیر انجمن همیاران محیط زیست مسجدسلیمان از پیگیری مشکلات پسماند شهرستان و مکاتبه را رئیس شورای شهر در این خصوص خبر داد.

به گزارش عصر اولین ها، یکی از معضلاتی که همواره در مسجدسلیمان به چشم می خورد مشکلات پسماند در محلات مختلف شهرستان است. این موضوع باعث شده تا همچنان شاهد انبوه زباله در محلات و سطل های مستعمل زباله باشیم. علاوه بر این نشر شیرابه و دیگر پیامدهای عدم مدیریت صحیح پسماند در مسجدسلیمان موجب شده تا تهدیدی جدی برای بهداشت و سلامت شهروندان محسوب شود.
همچنین حمل وبارگیری زباله باماشین روباز، نشرشیرابه و پرتاب زباله ها به بیرون را تشدید نموده و موجب آلودگی محیط زیست شهری شده است.
عالی نسب مدیر انجمن همیاران محیط زیست مسجدسلیمان ضمن اشاره به مکاتبه با رئیس شورای شهر در این خصوص افزود: خواهان پیگیری و تعیین تکلیف مشکل پسماند مسجدسلیمان هستیم. این معضل سال هاست بدون توجه و فرهنگ سازی از سوی شهرداری و دیگر نهادها بلاتکلیف مانده است. وی گفت: موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم نمود و انتظار می رود تا با مسببان موضوع که تهدیدی برای بهداشت و سلامت شهروندان به شمار می روند برخورد قانونی اعمال شود.