تشییع و خاکسپاری پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان و خوزستان در قطعه هنرمندان + تصاویر
تشییع و خاکسپاری پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان و خوزستان در قطعه هنرمندان + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها//مرحوم علی احمدپور در اواخر دهه چهل در تیم تاج سابق هفتکل با بازیکنانی چون غلام کیانپور ، مرحوم هوشنگ ممبینی ، مراد اورکی ، زاهد نجفی ، هوشنگ شجاعی ، مهمد شیخ و مرحوم حجاب همبازی بودند سپس با تغییر محل زندگی به اهواز در تیم جنوب اهواز با بازیکنانی […]

سایت خبری شهر اولین ها//مرحوم علی احمدپور در اواخر دهه چهل در تیم تاج سابق هفتکل با بازیکنانی چون غلام کیانپور ، مرحوم هوشنگ ممبینی ، مراد اورکی ، زاهد نجفی ، هوشنگ شجاعی ، مهمد شیخ و مرحوم حجاب همبازی بودند سپس با تغییر محل زندگی به اهواز در تیم جنوب اهواز با بازیکنانی مانند لفطه سه برادران ، حمید سه برادران ، سلمان سه برادران و حسین نجات طاهری از موسسین باشگاه جنوب اهواز همبازی شدند .

وی سپس به دلیل شغل پدر محل زندگی خود را به مسجد سلیمان تغییر داده و دوران طلایی با تاج سابق مسجد سلیمان داشتند و از مسببین صعود این تیم به جام تخت جمشید بودند . ایشان به همراه تیم هخامنش مسجدسلیمان در لیگ ۲ جام تخت جمشید حضور داشت . پس از آن به حرفه مربی گری در مسجد سلیمان پرداخته که با تیم اقبال مسجدسلیمان به قهرمانی جام رستاخیز در دهه پنجاه نائل آمد و سالهای بعد به دلیل تغییر محل کار در شرکت نفت برای ادامه زندگی به جزیره خارک رفته و به ادامه مربیگری در این جزیره پرداخت که باعث قهرمانی تیم یاران در جزیره خارک گردید و در سال ۱۳۶۲ به عنوان رییس هیئت فوتبال جزیره خارک انتخاب گردید .

پیکر ایشان با حضور همبازیان قدیمی و تعداد زیادی از ورزشکاران ، ورزش دوستان ،مدیران و مسئولان تربیت بدنی و همچنین حسین برون مدیر ورزش دوست سازمان آرامستانهای شهرداری کلانشهر اهواز در قطعه هنرمندان و پیش کسوتان ورزش این آرامستان دفن گردید .

روحش شاد و یادش گرامی باد .

هماخوزستان