تعلل اداره راه شهرستان لالی در بهسازی میدان ورودی
تعلل اداره راه شهرستان لالی در بهسازی میدان ورودی
عدم بهسازی میدان ورودی شهر لالی موجب بروز حوادث رانندگی مختلف و سرگردانی مسافران شده است .

 پس از آبگیری سد گتوند علیا و زیر آب رفتن جاده قدیم لالی به مسجدسلیمان و اهواز جاده جدیدی احداث شده که کمی پس از اداره راه و شهرسازی آغاز و با گذر از تونل ها و پل کابلی بزرگ در مسیر جدید و کوتاه تری مردم را به مقاصد مختلف اهواز ، شوشتر و مسجدسلیمان هدایت می کند .

اما نکته ای که از همان آغاز به کار این جاده از آن غفلت شده بود عدم بهسازی و ساخت میدان و نصب علایم رانندگی بوده که موجب دردسرهای فراوان به ویژه برای مسافران و مهمانان در هنگام ورود به شهر می شد .

سوانح رانندگی متعدد در کنار عدم آگاهی به مسیر درست در این تقاطع ورودی موجب سردرگمی بسیاری از افراد تازه وارد به شهر لالی شده به طوری که همین عدم آگاهی در مواردی منجر به بروز حادثه می شد .

از چند سال قبل خبر از ساخت یک میدان و بهسازی ورودی شهر به همراه نصب علایم راهنمایی و رانندگی به صورت مستمر از زبان مسئولین به ویژه نماینده شهرستان مطرح شده بود اما عملیات اجرایی که منجر به احداث پروژه ای شود هنوز آغاز نشده است و می توان گفت که این وعده علی رغم پیگیری های به عمل آمده بر باد رفته است

چندی پیش محمد امین بهرامی رئیس راه و شهرسازی در این خصوص عنوان کرد : با توجه به این که این پروژه تخصیص اعتبار شده و پیمانکار هم معرفی شده بود اما با وجود موانع و معارضین عملیات اجرایی لغو شده و با توجه به قیمت جدید پیمانکار و راضی نشدن معارضین محلی این طرح عمرانی عملا لغو شده است .

این گفته در حالی است که هیچ چیزی نباید مانع از تحقق یافتن طرح های عام المنفعه ای شود که ایجاد آن موجب رفاه و آسایش بیشتر مردم می شود و متولیان امر با جدیت بیشتری باید در اجرای آن گام برداشته تا از سوانح مختلف پیشگیری و رفاه بیشتر رانندگان را فراهم آورده باشند.