تعیین اسپانسر و بودجه صنعت نفت آبادان در ادامه بلاتکلیفی نفت مسجدسلیمان
تعیین اسپانسر و بودجه صنعت نفت آبادان در ادامه بلاتکلیفی نفت مسجدسلیمان

وظیفه مذاکره با سرمربی بر عهده مدیرعامل باشگاه است یا فرماندار شهرستان؟!

عصر اولین ها// در حالی که تیم های لیگ برتری این روزها در اندیشه جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی خود به سر می برند، از باشگاه نفت مسجدسلیمان اخبار متفاوت و قابل تآملی به کشور می رسد.

به گزارش عصر اولین ها، پس از واگذاری باشگاه صنعت نفت آبادان به پالایشگاه این شهر اکنون خبر از استعفای دسته جمعی اعضای هیآت مدیره به گوش می رسد. علاوه بر این سازمان منطقه آزاد اروند نیز مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به نفتی ها اختصاص داده و قرار است طی ۴۸ ساعت آینده سرمربی باشگاه معرفی شود. با این حال نفت مسجدسلیمان که در آخرین هفته فصل گذشته با محمود فکری به بقا در لیگ برتر دست یافتند این روزها در انتظار معرفی سرمربی خود برای فصل آتی هستند. هر چند فکری نیز جزو مربیان مدنظر باشگاه به شمار می رود
اما روزنامه کارون نوشته است که همزمان با مذاکره مدیرعامل نفتی ها با مربیان مدنظر باشگاه، فرماندار مسجدسلیمان نیز مذاکره با برخی مربیان را آغاز نموده است. این موضوع نمی تواند خوشایند باشگاهی باشد که با انبوه هواداران متعصب و مشتاق در انتظار فصلی موفق هستند.
باید منتظر ماند و دید که نتیجه این مذاکرات چه خواهد بود و آیا مدیران و مسئولین مسجدسلیمان می توانند گزینه پیشنهادی خود را بعنوان سرمربی معرفی کنند یا مذاکرات مدیرعامل باشگاه بعنوان فرد مسئول در این خصوص نتیجه بخش خواهد بود.