تمام تمرکز ما بر جلب رضایت شهروندان است
تمام تمرکز ما بر جلب رضایت شهروندان است

رئیس اداره پست مسجدسلیمان ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در انجام خدمات رسانی مطلوب تر افزود: تمام تمرکز ما جلب رضایت شهروندان عزیز می باشد و جز خدمت به همشهریان رسالت دیگری نداریم. به این امر افتخار می کنیم و اگر در خدمتگزاری به عزیزان کم و کاستی وجود دارد با انتقادات و پیشنهادات ارزنده خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری دهند.

عصر اولین ها//رئیس اداره پست مسجدسلیمان همزمان با روز ملی پست بیان داشت: تمام تمرکز ما بر جلب رضایت شهروندان است.

به گزارش عصر اولین ها، حسن حموله رئیس اداره پست مسجدسلیمان همزمان با روز ملی پست به تشریح گزارش عملکرد یکسال اخیر و رویکرد این اداره پرداخت. حموله اظهار داشت: اداره پست با توجه به توسعه فن آوری اطلاعات امروز کسب و کارها سعی می کند خود را به روز نموده و خدمات گسترده تری بر فضای مجازی و خدمات الکترونیک ارائه و خود را متحول کند.

وی افزود: امروزه توسعه فناوری باعث شده تا نیازمندی فزاینده ای نسبت به خدمات پستی و لجستیکی را شاهد باشیم. از این رو با بیشتر شدن این کسب و کارها در این فضا، اداره پست توانسته به شکل کاملا نوآورانه و مبتنی بر فناوری اطلاعات خود را هوشمندسازی و بروز کرده تا بتواند به نیازهای مردم و کسب و کارها پاسخی مناسب بدهد. در حقیقت پست امروز مکمل اصلی توسعه بازارهای دیجیتال می باشد.

حموله در ادامه تصریح کرد: اداره پست یکی از سازمانهایی بوده که در دوران شیوع کرونا جهت کاهش سفرهای شهری و برون شهری از ابتدای شیوع ویروس سعی کرده خدمات بدون کم و کاستی به مردم ارائه دهد. علاوه بر این اداره پست مسجدسلیمان همپای شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و رویکرد این شرکت هوشمندسازی بر بستر فناوری اطلاعات و در یک کلام تغییر رویکرد که مطرح بوده را به خوبی توانسته جاری و ساری نماید و دستیابی به چشم انداز مأموریت های خود را با ابزار مناسب و بروز دیجیتالی همسان و بروز نگه دارد.

وی افزود: اداره پست علاوه بر خدمات متعارف که همان ارسال و توزیع مرسولات بوده جهت کمتر شدن رفت و آمدهای برون و درون شهری با ادارات-سازمان ها و ارگان های دولتی و نیمه دولتی قراردادهایی را منعقد کرده که بتواند بخش اعظمی از نیازهای شهروندان را برآورده نماید.

رئیس اداره پست مسجدسلیمان همچنین خاطرنشان ساخت: از آنجا که اداره پست اداره ای صرفا خدماتی می باشد و هدف آن جلب رضایتمندی ذینفعان بوده لذا رضایت آنان اولویت اول و آخر از دیدگاه ماست و تنها معیار و شاخص اندازه گیری موفقیت به حساب می آید. در بحث امکانات سخت افزاری و زیرساخت ها نیز اداره پست مسجدسلیمان خوشبختانه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کمبودها و کاستی های قابل توجهی مشاهده نمی شود.

حموله در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در انجام خدمات رسانی مطلوب تر افزود: تمام تمرکز ما جلب رضایت شهروندان عزیز می باشد و جز خدمت به همشهریان رسالت دیگری نداریم. به این امر افتخار می کنیم و اگر در خدمتگزاری به عزیزان کم و کاستی وجود دارد با انتقادات و پیشنهادات ارزنده خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری دهند.