تهدید به کناره گیری؛ مسجدسلیمان انصراف می‌دهد!
تهدید به کناره گیری؛ مسجدسلیمان انصراف می‌دهد!

شهر اولین ها//نصیریان دوست مدیرعامل تیم نفت مسجد سلیمان می‌گوید که حاضر نیست با این شرایط تیمش را روانه میدان کند. به گزارش شهر اولین ها، مهران نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص حکم سه جلسه محرومیت  هواداران تیمش گفت: این رای به چه حقی صادر شده […]

شهر اولین ها//نصیریان دوست مدیرعامل تیم نفت مسجد سلیمان می‌گوید که حاضر نیست با این شرایط تیمش را روانه میدان کند.

به گزارش شهر اولین ها، مهران نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص حکم سه جلسه محرومیت  هواداران تیمش گفت: این رای به چه حقی صادر شده است؟ ما در این بازی به تساوی رسیدیم و دلیلی ندارد که کاری انجام دهیم و سنگ پرتاب کنیم. در پایان بازی هواداران استقلال شعار می‌دادند و بازیکنان خود را بی غیرت خطاب می‌کردند، حالا چطور است که ما را محروم کرده اند؟ روی پیشانی هواداران نوشته بود طرفدار چه کسی هستند؟

نصیریان دوست درباره مسئولان فدراسیون عنوان کرد: ضمن تشکر از آقای تاج به خاطر ارتقای سطح فوتبال کشور، از ایشان خواهشمندیم به این موضوع ورود کنند و نظارت بیشتری به زیرمجموعه های خود داشته باشند. اگر قرار است که لیگ برای چند تیم مدعی برگزار شود ما اصلا جمع کنیم برویم. این ها رای را چه زمانی صادر کردند؟ آقای حسن زاده مگر در کمیته انضباطی شیفتی کار می‌کنند که ۲۴ ساعت در ساختمان هستند و درست بعد بازی آن ساعت شب حکم می‌دهند؟ در بازی پرسپولیس و سپاهان و فینال جام حذفی اتفاقات بدتری رخ داد اما فقط ما را محروم می‌کنید؟ آقایان مگر تیم ما را مظلوم گیر آوردید ؟ اگر قرار باشد به این شکل با تیم ما رفتار کنند و فقط نگاهشان به سمت تیم های متمول و پایتخت نشینان باشد پس ما دیگر به چه امیدی در لیگ بمانیم ؟ من یک پیشنهاد برای بهتر برگزار شدن مسابقات به فدراسیون دارم و آن یک جام چهار جانبه بین تیم های استقلال و پرسپولیس و سپاهان و تراکتور است که با این کار خیال ما و همه تیم های دیگر شهرستانی را راحت کنند .

آقای حسن زاده شما رییس کمیته انضباطی هستنید و باید به تمام تیم ها نگاهتان یکسان باشد و نباید تبعیضی بین هیچ تیمی قائل شوید.

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان همچنین افزود: این را بدانید فوتبال از خوزستان و شهر مسجد سلیمان آغاز شد و بیشتر استعدادها در استان خوزستان هستند اما اینطور بد رفتاری می‌کنند و من واقعا نمیدانم به خاطر چیست. ما بازی های خانگی را به عشق این هواداران انجام می دهیم و درصورتی که این شرایط ادامه پیدا کند من میخواهم انصراف تیمم را از لیگ برتر اعلام کنم چون با این وضع نمیشود ادامه داد.

وی در پایان تاکید کرد: اگر قرار است هواداران در استادیوم نباشند، همان بهتر که ما در لیگ شرکت نکنیم. از ناظر بازی بپرسید که آیا اتفاقی در ورزشگاه افتاد؟ هواداران ما تیم خودشان را تشویق می‌کردند و هر اتفاقی که افتاد از سوی استقلالی ها بود. حتی خلیفه سلطان ناظر بازی هم گفت که گزارش خود را به فدراسیون نفرستاده پس چطور ما را محروم کرده‌اند؟

اگر می خواهید فوتبال زیبایی داشته باشیم باید از حیثیت فوتبال خوزستان و از تیم های فولاد خوزستان، پارس جنوبی جم، صنعت نفت آبادان و… دفاع کنید. چرا باید تیم ما تاوان ناکامی های اخیر استقلال را بدهد. از تیم ما مظلوم تر پیدا نکردید. این حکم کمیته انضباطی من را یاد آن آن شعر معروف می اندازد.

گنه کرد در بلخ آهنگری…  به شوشتر زدند گردن مسگری