تهیه و توزیع ۶۵۰پرس غذای گرم در ترکالکی
تهیه و توزیع ۶۵۰پرس غذای گرم در ترکالکی

عصر اولین ها// عبدالرضا شوشتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگارعصراولین ها با اشاره به آغاز طرح اطعام حسینی توزیع غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند عقیلی خبر داد. وی با بیان اینکه اطعام نیازمندان در این ایام در قالب اطعام حسینی انجام می‌شود، گفت: این اطعام با همکاری خیرین انجام خواهد شد. رئیس مرکز نیکوکاری امام […]

عصر اولین ها// عبدالرضا شوشتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگارعصراولین ها با اشاره به آغاز طرح اطعام حسینی توزیع غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند عقیلی خبر داد.

وی با بیان اینکه اطعام نیازمندان در این ایام در قالب اطعام حسینی انجام می‌شود، گفت: این اطعام با همکاری خیرین انجام خواهد شد.

رئیس مرکز نیکوکاری امام علی(ع) شهر ترکالکی تاکید کرد: بر اساس مردم خیراندیشی که نذری دارند می‌توانند نذورات خود را به‌صورت بسته‌بندی‌شده در قال برای تأمین سبدهای معیشتی نیازمندان در اختیار مرکز نیکوکاری امام علی(ع) قرار دهند تا اقلای به‌صورت بسته‌های معیشتی تحویل خانواده های نیازمند در منطقه عقیلی داده شود.

شوشتری افزود: در همین راستا برنامه‌ریزی شده است گه در ایام این ماهبا استفاده از ظرفیت خیران ۶۵۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان و خانواده‌های نیازمند منطقه عقیلی طبخ و توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه عقیلی خیران حسینی است تاکید کرد: باید از این ظرفیت درماه محرم برای نذورات خیران و نیکوکاران برای گره از مشکلات نیازمندان به بهترین شکل استفاده کنیم.

شوشتری از آمادگی این مرکز برای دریافت و توزیع نذورات در منطقه عقیلی در بین نیازمندان خبرداد و افزود: امیدواریم امسال شاهد مشارکت خیرین وکمک های مردمی باشیم.

وی در پایان ضمن تقدیر وتشکر از خیرین در مشارکت طبخ و اطعام کمال تقدیر وتشکر را داشتند‌./

خبرنگار:امیرضا میری/عکاس:پرهام نصیری