توانمندسازی جوامع محلی شادگان با آموزش های مهارتی محقق می شود
توانمندسازی جوامع محلی شادگان با آموزش های مهارتی محقق می شود
جامعه محلی با مهارت آموزی و کسب تجربه در رشته های مورد تقاضا می توانند به تولید برسند تا ضمن رونق معیشت در بین روستاها به توانمندسازی آنان نیز کمک شود.

عصر اولین ها//رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شادگان گفت: در راستای همکاری با انجمن های مردم نهاد و عملیاتی نمودن مفاد تفاهم نامه مربوطه دوره های آموزشی در روستا برگزار می شود.
ناصر عساکرپور با اعلام این خبر افزود: طی هفته های اخیر در جلسه با انجمن مدافعان محیط زیست برنامه ریزی برای اجرای دوره های آموزشی بانوان در روستا انجام گرفته تا ضمن توانمند سازی، ایجاد و توسعه کسب و کارهای خرد و بهبود معیشت ساکنان روستاها و محلات کم برخوردار بتوانیم در این راستا نقش آفرینی کنیم.

وی بیان داشت: جامعه محلی با مهارت آموزی و کسب تجربه در رشته های مورد تقاضا می توانند به تولید برسند تا ضمن رونق معیشت در بین روستاها به توانمندسازی آنان نیز کمک شود.

رییس مرکز فنی و حرفه ای شادگان همچنین تاکید کرد: در طرح توسعه جامعه محلی ابتدا به توانایی­‌ها، ظرفیت و علاقمندی توجه شده و سپس در فرایند بهبود وضعیت محلی، مشارکت خود مردم در دوره ها و آشنایی با شیوه های راه اندازی کسب‌وکارهای خرد نتایج مثبتی را در پی خواهد داشت.

وی در خاتمه به استمرار آموزش های مهارتی متناسب با نیاز منطقه اشاره نمود و گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای آمادگی همکاری با دیگر تشکل های مردم نهاد و سایر نهادها برای ارائه آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار را اعلام می نماید و از مشارکت در آموزش ها استقبال می کند.