تولید فیلم مستند “ضرب در سرخ ” با موضوعیت مسجدسلیمان
تولید فیلم مستند “ضرب در سرخ ” با موضوعیت مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها // فیلم مستند “ضرب در سرخ” با موضوعیت مناطق آلوده مسجدسلیمان و تخریب منازل به نویسندگی و کارگردانی محسن یزدانی برای شرکت در جشنواره‌ ها آماده می‌شود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، این فیلم در گروه شرکت فیلم‌سازی کاشفین هنر به سرپرستی محسن یزدانی ساخته شده مستند […]

سایت خبری شهر اولین ها // فیلم مستند “ضرب در سرخ” با موضوعیت مناطق آلوده مسجدسلیمان و تخریب منازل به نویسندگی و کارگردانی محسن یزدانی برای شرکت در جشنواره‌ ها آماده می‌شود.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، این فیلم در گروه شرکت فیلم‌سازی کاشفین هنر به سرپرستی محسن یزدانی ساخته شده مستند و مستندی حقیقت‌جو است که مناطق آلوده مسجدسلیمان و تخریب منازل و خانه‌‌های جدید را به تصویر می‌کشد. در این مستند نتیجه را بیننده مشخص می‌کند.
در ساخت این مستند با مسوولان و مدیران ادارات محیط زیست، شرکت نفت و شهرداری مسجدسلیمان گفت‌وگو شده است.از عوامل این مستند می‌توان به شهرام کریمی (مدیر تولید و برنامه‌ریز) و ابراهیم قزلی (دستیار اول کارگردان) اشاره کرد.

گفتنی ست که در سالهای اخیر و با جابجایی برخی از ساکنین مناطق آلوده مسجدسلیمان به منطقه مسکونی الغدیر تا حدودی منازل مزبور در مناطق آلوده تخلیه شده اند.

مرجع:ایسنا