تولید 10 هزار اصله نهال در مسجدسلیمان به همت انجمن نگین ایران زاگرس + تصاویر
تولید 10 هزار اصله نهال در مسجدسلیمان به همت انجمن نگین ایران زاگرس + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// تولید 10 هزار اصله نهال در نهالستان شهرداری از چندی قبل و به همت انجمن نگین ایران زاگرس آغاز گردیده است تا ضمن افزایش فضای سبز شهری در سال جاری خزانه تولید نهال شهرداری مسجدسلیمان دارای این میزان نهال گردد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، انجمن نگین ایران […]

سایت خبری شهر اولین ها// تولید 10 هزار اصله نهال در نهالستان شهرداری از چندی قبل و به همت انجمن نگین ایران زاگرس آغاز گردیده است تا ضمن افزایش فضای سبز شهری در سال جاری خزانه تولید نهال شهرداری مسجدسلیمان دارای این میزان نهال گردد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، انجمن نگین ایران زاگرس بهمراه شهرداری مسجدسلیمان اقدام به تولید 10 هزار اصله نهال نموده تا در راستای آماده‌سازی کاشت گسترده نهال در ایام مختلف نظیر درختکاری و دستیابی به خودکفایی فعالیت قابل توجه و چشمگیری صورت پذیرد. بدون شک تولید این میزان از نهال می‌تواند اقدامی موثر و مفید در راستای ایجاد کمربندسبز شهری ، افزایش میزان پاکی هوا و جلب رضایتمندی شهروندان خواهد بود.

امیدواریم تا فرهنگ توجه به درخت و درختکاری دارای اهمیت ویژه‌ای گردد به نحوی که شهروندان با علاقه‌مندی بیش‌تری اقدام به این فعالیت کنند. ضمن اینکه کاشت درخت یکی از فعالیت‌های مرتبط در حوزه مبلمان شهری است که علاوه بر زیبایی و تغییر چهره شهر گامی موثر در راستای ایجاد فضایی مطلوب در شهر اولین ها خواهد شد.

eIMG-20151129-WA0034