تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اهواز، مطالبه‌ای مردمی
تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اهواز، مطالبه‌ای مردمی
عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام مطالبه‌ای مردمی بوده و بهره برداری از آن‌ها الزامی است.

عصر اولین ها// سیدمحسن موسوی زاده گفت: طرح‌هایی را در نقاط مختلف اهواز در دوره‌های قبلی شورای شهر این کلانشهر آغاز شده اند و تاکنون به تکمیل نشده اند و بهره برداری نرسیده اند. تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اهواز، مطالبه‌ای مردمی

او می گوید: فرهنگسرا‌هایی در کوی ملاشیه، کوی جمهوری، کوی پردیس، مسیر‌های ارتباطی شامل؛ پل ولایت، کمربندی فرودگاه اهواز، مسیر کوی الصافی به پل ولایت و … از جمله این طرح‌هایی هستند که پس از گذشت یک سال از فعالیت مدیریت شهرداری این کلانشهر همچنان نیمه تمام مانده اند.

موسوی زاده گفت: باید بجای اینکه هر هفته یک طرح در این کلانشهر افتتاح شود، به توقع و انتظار مردم توجه کرده و آن‌ها را تکمیل می‌کردیم، زیرا با گذشت زمان، سازه‌های موجود دچار مشکل می‌شوند.

به گفته عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز براساس قول و تعهدی که به مردم دادیم در این یک سال طرحی کلنگ زنی و آغاز نشده است و آنچه در نقاط مختلف این کلانشهر در حال اجرا هستند، مربوط به نوسازی و بهسازی شبکه فاضلاب شرکت آبفا و همچنین آسفالت معابر است که آسفالت جزو کار‌های اولیه شهرداری محسوب می‌شود.

این مقام مسئول گفت: به جز یک تا ۲ مورد افتتاح پارک محله‌ای در اهواز، طرح مهمی در این مدت به بهره برداری نرسیده است، تقاطع غیرهمسطح ال ۳۰۰ میدان شهید بندر (چهارشیر)، تنها طرحی است که دوره قبل شورای شهر اهواز ناتمام مانده بود و در این دوره نیز تکمیل شد و به بهره برداری رسید.

او می‌گوید: طرح بزرگ تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه نیز تاکنون تکمیل نشده و لازم است فاز اول آن حداکثر تا مهر ماه امسال به بهره برداری برسد، زیرا ترافیکی که به دلیل وجود محوطه کارگاهی در مسیر ایجاد شده، مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده است.