جاده میانبُر یقه نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر را گرفت !
جاده میانبُر یقه نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر را گرفت !
سهیل مهدی، مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ نسبت به عدم توجه باشگاه نفت مسجدسلیمان برای رفع مشکلات زیرساختی اشاره کرد و در گفت‌وگو با فوتبال برتر یادآور شد: از باشگاه نفت مسجدسلیمان گله داریم چون آنها علی‌رغم پیگیری‌های متعدد سازمان لیگ و تلاشی که انجام شده، حضور کمرنگی برای رفع مشکلات زیرساختی برق و نور ورزشگاه داشته‌اند.

عصر اولین ها// نفت مسجدسلیمان در شرایطی طی یک دهه اخیر دو بار به لیگ یک رفت و برگشت داشته و مسابقات لیگ برتر را میزبانی می‌کند که این شهر هنوز هیچ هتل و محل اقامت مناسبی برای پذیرایی از تیم‌ها ندارد و باشگاه‌ها مجبور هستند اتاق‌های دانشگاه آزاد شهر مسجدسلیمان که وضعیت نامناسب و سالن غذاخوری نامطلوبی(در حد هتل) دارد را برای استراحت و اردوی قبل از بازی انتخاب کنند.

اکنون سهیل مهدی، مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ نسبت به عدم توجه باشگاه نفت مسجدسلیمان برای رفع مشکلات زیرساختی اشاره کرد و در گفت‌وگو با فوتبال برتر یادآور شد: از باشگاه نفت مسجدسلیمان گله داریم چون آنها علی‌رغم پیگیری‌های متعدد سازمان لیگ و تلاشی که انجام شده، حضور کمرنگی برای رفع مشکلات زیرساختی برق و نور ورزشگاه داشته‌اند.

او ادامه داد: به دلیل فعال نبودن فرودگاه مسجدسلیمان، حتی باشگاه‌ها نمی‌توانند پرواز چارتر به این شهر داشته باشند و از سوی دیگر مسیر زمینی اهواز به مسجدسلیمان خطرناک است و باشگاه‌ها نسبت به این موضوع گلایه دارند که با وجود وعده‌های متعدد، اتفاقی نیفتاده و هنوز این مشکل پابرجاست.

مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: مشکل اقامتی در شهر مسجدسلیمان وجود دارد و شرایط از نظر بهداشتی، رستوران و … مناسب نیست و فضای سختی برای تیم‌ها پیش می‌آید.

مهدی تاکید کرد: فراتر از همه این مسائل، استان خوزستان با وجود اینکه ورزشگاه‌های بیشتری نسبت به تهران دارد، دو ورزشگاه آن(اروندان و غدیر) در حال تخریب نهایی هستند و غیر قابل بهره‌برداری شده‌اند؛ همچنین به وضعیت ورزشگاه ماهشهر هم رسیدگی نشده است.