جانشین انتظامی استان خوزستان: اراذل و اوباش دیگر امنیت نخواهند داشت
جانشین انتظامی استان خوزستان: اراذل و اوباش دیگر امنیت نخواهند داشت
جانشین انتظامی استان خوزستان گفت: اراذل و اوباش در شهرهای استان خوزستان دیگر امنیت نخواهند داشت.

جانشین انتظامی استان خوزستان گفت: اراذل و اوباش در شهرهای استان خوزستان دیگر امنیت نخواهند داشت.

 مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان بهبهان امروز با حضور سرهنگ حجت سفید پوست جانشین انتظامی استان خوزستان و همچنین یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از تلاش‌های سرهنگ ستاد محمد عزیزی در سمت فرمانده پیشین انتظامی شهرستان بهبهان تقدیر و سرهنگ منوچهر جوانمرد به عنوان جایگزین وی در این سمت شد.

سرهنگ حجت اله سفید پوست، جانشین انتظامی استان خوزستان در این مراسم، هوشیاری و دقت عمل مأموران پلیس را مهمترین ‌شاخص پلیس مسلمان خطاب کرد و اظهار داشت: یک پلیس در تراز اسلامی باید از دقت عمل و هوشیاری بالایی برخوردار باشد.

وی افزود: پلیس در تراز اسلامی، پلیسی هشیار و جهادی است که در کنار داشتن روحیه جنگاوری و توانایی فیزیکی رزم با ناقضان امنیت عمومی و قانون شکنان، برخورد کریمانه با عمومی مردم و القا حس دوستی را به مردم داشته باشد.

جانشین انتظامی استان خوزستان، تصریح کرد: در طی چند سال اخیر مأموران انتظامی استان پیشرفت و رشد بسیاری قابل توجهی داشته‌اند که قابل ستایش و تقدیر است اما به همین مقدار نیز نباید اکتفا کرد و باید هر روز نسبت به روز گذشته رشد بیشتری یابند.

وی با اشاره به افزایش کشفیات پلیس استان در نتیجه افزایش کارهای اطلاعاتی اذعان داشت: کشفیات پلیس استان در عرصه سلاح غیرمجاز، مواد مخدر، مشروبات الکلی و کالای قاچاق شاهد رشد بسیار خوبی بوده است که در نتیجه افزایش دقت در کار اطلاعاتی پلیس در استان است.

در ادامه این مراسم یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان با تقدیر از تلاش‌های سرهنگ محمد عزیزی در سمت فرمانده پیشین انتظامی شهرستان بهبهان، تلاش‌های وی را در عرصه حفظ امنیت عمومی در شهرستان قابل ستایش خواند و اظهار داشت: پلیس شهرستان بهبهان در دوره فرماندهی سرهنگ عزیزی در بسیاری از امور مانند کشفیات سلاح و مواد مخدر شاهد پیشرفت بوده است که قابل ستایش است.

وی افزود: بیشترین تقاضای مردم از پلیس مبارزه سخت با حمل و استفاده کنندگان از سلاح غیرمجاز است که یکی از معضلات استان شده است و امید همانگونه که در زمینه مبارزه با قاچاق سلاح به استان شاهد رشد بوده‌ایم در زمینه کشف نیز شاهد رشد باشیم.

فرماندار بهبهان در خصوص افزایش دقت پلیس در مبارزه با جرایم خشن نیز تصریح کرد: جرایم خشن مانند سرقت مسلحانه جزو مواردی است که موجب ایجاد رعب و ترس در میان مردم می‌شود که خوشبختانه پلیس با اطلاع از آثار این گونه جرایم در میان مردم، با دقت و سرعت عمل برخورد می‌کند و شاهد هستیم که بسیاری از مرتکبان این گونه جرایم در کمترین زمانی پس از ارتکاب جرم دستبند پلیس را بر دستان خود می‌بینند.

وی مبارزه جدی و دقیق با اراذل و اشرار را نیز از موارد قابل ستایش خواند و افزود: مردم با اعتماد به پلیس و اطلاع از برخورد قاطع پلیس با اراذل، گزارش رفتارهای اوباش را به پلیس به سرعت اطلاع می‌دهند که این نشان از حس اعتماد عموم به پلیس است.

  • منبع خبر : تسنیم