جدال سایپا و پارس جنوبی جم با قضاوت داوری از دیار بختیاری+ تصاویر
جدال سایپا و پارس جنوبی جم با قضاوت داوری از دیار بختیاری+ تصاویر

شهر اولین ها//  شاگردان علی دایی و مهدی تارتار در محل باشگاه سایپا در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی دو بر دو به پایان رسید. به گزارش شهر اولین ها، در این دیدار که با قضاوت امید غیبی داور جوان و مسجدسلیمانی فوتبال کشور برگزار شد ابتدا پارس جنوبی با […]

شهر اولین ها//  شاگردان علی دایی و مهدی تارتار در محل باشگاه سایپا در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش شهر اولین ها، در این دیدار که با قضاوت امید غیبی داور جوان و مسجدسلیمانی فوتبال کشور برگزار شد ابتدا پارس جنوبی با گل محمد نوری از حریف پیش افتاد اما در ادامه آرش رضاوند و محمد سلیمانی دو گل برای سایپا زدند تا نیمه اول به سود تیم تحت هدایت علی دایی به پایان برسد.قضاوت این بازی بر عهده داور ملی کشور امیدغیبی و با کمک های حمید شعبانی و علی امرالهی انجام پذیرفت.

در نیمه دوم مهدی تارتار تغییراتی را در تیمش ایجاد کرد و در نهایت عماد میرجوان که به عنوان یار تعویضی به زمین رفته بود توانست بازی را به تساوی بکشاند و این مسابقه دوستانه با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

سایپا و پارس جنوبی جم به دلیل رابطه گرم دایی و تارتار ابتدای فصل نیز یک مسابقه تدارکاتی باهم انجام دادند که آن بازی نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.