جدایی فکری از نفت مسجدسلیمان قوت گرفت
جدایی فکری از نفت مسجدسلیمان قوت گرفت

عصر اولین ها// با وجود اینکه محمود فکری بعد از پایان بازی های لیگ برتر نشستی با مدیران نفت مسجد سلیمان داشت بعید است به حضور خود در این تیم ادامه دهد…. بعد از برتری نفت مسجد سلیمان در برابر آلومینیوم در اراک و در هفته پایانی محمود فکری در کنفرانس خبری خود گفت در […]

عصر اولین ها// با وجود اینکه محمود فکری بعد از پایان بازی های لیگ برتر نشستی با مدیران نفت مسجد سلیمان داشت بعید است به حضور خود در این تیم ادامه دهد….

بعد از برتری نفت مسجد سلیمان در برابر آلومینیوم در اراک و در هفته پایانی محمود فکری در کنفرانس خبری خود گفت در صورت که شرایط مالی باشگاه نفت تغییر کند دوست دارد به این تیم کمک کند و به حضور خود در نفت مسجد سلیمان ادامه دهد. محمود فکری پیش تر این تیم را قهرمان لیگ یک کرده بود و به لیگ برتر آورد و در نساجی هم نشان داد چنانچه تیمی ثابت مدیریت و مالی داشته باشد می تواند به همراه بازیکنانش در لیگ برتر ماجراجویی کند بطوریکه به همراه تیم مازنی با فرار از سقوط به عنوان نهمی دست پیدا کرد و به واسطه همین نمایش مورد توجه تیم استقلال قرار گرفت.

اما واقعیت این است که وزارت نفت بر اساس مصوبه مجلس نمی تواند بودجه مشخصی برای تیم های نفتی تعیین کند به طوریکه تیم های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم هم به این درد مبتلا هستند و حتی سیروس پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان هم با وجود قرارداد دو ساله با این باشگاه اعلام کرد اگر ظرف روزهای آتی باقی مانده مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت نشود و برای تمدید قراردادها و هم چنین جذب بازیکنان مد نظر او اقدامی صورت نگیرد تصمیم جدیدی برای آینده خود خواهد گرفت.

از آنجایی که نفت مسجد سلیمان در سال های اخیر همواره با مشکل پرداخت دستمزدها مواجه بوده به نظر می رسد محمود فکری هم تصمیم به جدایی می گیرد و بعد از عملکرد خوب در نساجی و حضور در استقلال به دنبال ماجراجویی دوباره است و دست یابی به این هدف در نفت مسجد سلیمان سخت خواهد بود بطوریکه در هفته های سپری شده در این تیم به مهمترین هدفی که دست یافت بقاء در جدول بازی ها بود و شاید این برای مدیران تیم مهمترین هدف است.

  • منبع خبر : مدال