جزئیات ضرب و شتم پزشک خانم در کلینیک ولیعصر(عج) مسجدسلیمان
جزئیات ضرب و شتم پزشک خانم در کلینیک ولیعصر(عج) مسجدسلیمان

شهر اولین ها//پزشک عمومی درمانگاه ظهر روز گذشته در حالی که مشغول ویزیت بیماران بوده از سوی دو مرد مورد حمله و ضرب و شتم قرار می گیرد که در این حادثه پزشک درمانگاه دچار آسیب جدی از چند ناحیه گردید. به گزارش شهر اولین ها, ظهر روز گذشته دو مرد با حمله به پزشک […]

شهر اولین ها//پزشک عمومی درمانگاه ظهر روز گذشته در حالی که مشغول ویزیت بیماران بوده از سوی دو مرد مورد حمله و ضرب و شتم قرار می گیرد که در این حادثه پزشک درمانگاه دچار آسیب جدی از چند ناحیه گردید.

به گزارش شهر اولین ها, ظهر روز گذشته دو مرد با حمله به پزشک عمومی درمانگاه ولیعصر(عج) مسجدسلیمان وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

دکتر داریوش جلیلی مدیر این درمانگاه در تشریح این حادثه به خبرنگار ما گفت:خانم دکتر(ح) پزشک عمومی درمانگاه ظهر روز گذشته در حالی که مشغول ویزیت بیماران بوده از سوی دو مرد مورد حمله و ضرب و شتم قرار می گیرد که در این حادثه پزشک درمانگاه دچار آسیب جدی از چند ناحیه گردید.

وی افزود:مدتی قبل یک بیمار خانم با علائم سردرد شدید به این پزشک درمانگاه مراجعه می کند و خانم دکتر هم پس از تزریق یک آمپول که صرفا برای آرام کردن درد بیمار بوده وی را به بیمارستان 22بهمن مسجدسلیمان اعزام می کند که پس از حدود هفت ساعت که بیمار در بیمارستان بستری بوده به اهواز اعزام می شود و در نهایت بدیل خونریزی مغزی فوت می کند.

دکتر جلیلی ادامه داد:علت خونریزی مغزی مربوط به پارگی رگ مادرزادی بوده و بیمار قبل از مراجعه به کلینیک دچار خونریزی مغزی شده بود اما متاسفانه این افراد که از بستگان بیمار بودند با این ادعا که تزریق همان آمپول باعث مرگ بیمارشان  شده دست به چنین اقدامی زده و دکتر کلینیک ولیعصر(عج) را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی عنوان داشت:متاسفانه بیمارستان در اعزام بیمار به اهواز تعلل و سهل انگاری کرده  و اگر بیمار به موقع اعزام و تحت عمل قرار می گرفت شاید این بیمار جان خود را از دست نمی داد.

مدیر درمانگاه ولیعصر(عج) با اظهار تاسف از وقوع این حادثه تصریح کرد: فرض بر اینکه تزریق این آمپول موجب مرگ بیمار شده باشد این موضوع باید از طریق پزشکی قانونی و مراجع قانونی پیگیری می شد و اگر هم این خانم دکتر مقصر بوده طبق قانون باید با وی برخورد شود و چنین رفتارهایی کاملا نادرست بوده و امنیت مردم و شهروندان را سلب می کند.

دکتر جلیلی خاطر نشان ساخت:باعث تاسف است که برخی افراد با چنین رفتارهایی موجب بدنامی یک شهر می شوند و این گونه حرکت‌ها باعث می‌شود تا ضمن مختل شدن کار درمان در مراکز درمانی ، کادر پزشکی هم انگیزه خود را از دست بدهد.

وی با بیان اینکه یک نفر از ضاربین دستگیر شده تاکید کرد:قطعا پیگیر این موضوع تا مجازات ضاربین خواهیم بود./آسماری